Siis mä olen ollut tosi ahkera kesän ja syksyn aikana! Voi että. Tänne en ole kyllä muistanut kehua itseäni mutta FB:ssä on kehuskeltu ja peukutettu vaikka kuinka paljona ;)
Kudonnnan kesäkurssilla, kudoin angorahuivin.
Nyt syksyllä lähdin mukaan taas keramiikkakurssille ja eka todella onnistunut dreijaus on tässä!
Kevään kippoja ja kuppeja ja lautasia.
Kaverin tytölle tilaustyö, kaverille tulee peilikuvaväreillä. Vielä puikoissa kiinni...
Toiselle kaverille, syksyn piristyssukat. Pitäisi ottaa ja viedä ne kun ovat jo valmiita!! Kutsuisipa tuo kahville ;)
Kesällä paukuttelin kangaspuilla Liinan vaunulle ja syksyllä uusin valoverhot sinne.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste neule. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste neule. Näytä kaikki tekstit
perjantai 26. syyskuuta 2014
tiistai 19. maaliskuuta 2013
Valmiita maaliskuussa
Sny:n lähettämistä langoista on jo syntynyt, yksi tiskirätti pääsiäismunalla ja kännykkäpussukka (niitä on kyllä kiva ja nopea tehdä) Toinen rätti on puikoilla. Kuvaa tulee myöhemmin :)
sunnuntai 6. tammikuuta 2013
käsityöilta
jotain valmista ja kuva keskeneräisestä villatakista
lapaset menivät työkaverin miehelle ennen joulua
kolme paria korvakoruja lahjomiseen, huovutusta ja helmeilyä
Pätkä villatakin selkämystä.
Tunnisteet:
helmeilyä,
huovutus,
neule,
valmiit 2012
sunnuntai 16. joulukuuta 2012
valmiita tuotoksia
Sain muovipussillisen seiskaveikkoja. Ja väritoiveet 4 henkilölle lapasten ja sukkien tekemiseksi. Ja sitten pistin puikot heilumaan.
Tässä ovat valmiina pojan ja tytön versiot, vielä teen aikuisten lämmittimet.
Tässä ovat valmiina pojan ja tytön versiot, vielä teen aikuisten lämmittimet.
sunnuntai 7. lokakuuta 2012
tilaustyöt
Tilaustyöt ovat valmiita. Sain 3 kerää seiskaveikkaa 150 g eli 450 g yhteensä ja jäljelle jäi n. 100 g.
Valkopohjaiset sukat täysin tehty vyötteen ohjeen mukaan koko 38-39. Jännä nähdä mahtuuko omistajalle.
| Pojalle lapaset kun siskokin sai ne edelliset lapaset jotka tein. Lieskat on omasta päästä kehitelty tuohon. 45 s resorissa 42 s kämmenosassa, peukki on upotettu malli. |
Pitkääkin pitemmät sukat. Nämä pyydettiin ensimmäisenä tekemään ja tein ne toisena ;) värikerrokset ovat 10 kiekkaa plus pari vaaleanpunaista pirteyttä välissä. Itselle tuli mieleen karkki kun sain ne valmiiksi.
Kuusi aidan oikeasta reunasta napattu kuva. Keväällä sitten voidaan verrata onko kasvamista näkyvissä.
perjantai 28. syyskuuta 2012
Kuvapäivitystä pukkaa
Kuvia, Kuvia ;
Salainen paketti sisältää supersoft villaa 3 eriväristä kerää ja ohjeen pitsihuiviin, katsotaan nyt tuleeko näistä tuollainen vai minkälainen huivi. Kauniita värejä valitsit! Kiitos S.N.Y.
Oikeasti nämä ovat luonnonvalkoiset, mustia ja turkooseja kuvioita, seiskaveikka lapaset työkaverin tytölle.
Salainen paketti sisältää supersoft villaa 3 eriväristä kerää ja ohjeen pitsihuiviin, katsotaan nyt tuleeko näistä tuollainen vai minkälainen huivi. Kauniita värejä valitsit! Kiitos S.N.Y.
Oikeasti nämä ovat luonnonvalkoiset, mustia ja turkooseja kuvioita, seiskaveikka lapaset työkaverin tytölle.
Oranssia nallelankaa, josta tein kuviolliset sukat jämäpätkistä. Kirkkaan kirjavaiset ovat nämä lämpimäiset. Jos vaikka pukinkonttiin sujahtaa :)
Lasten sukat, myös pukinkonttiin matkalla. Superwool langasta. Lila-pinkit.
keskiviikko 22. elokuuta 2012
Oravannahkakauppaa
Ystäväni teki minulle boleron vastaksi tunikan ompelemalla ja nyt sain häneltä taas lankaa kauluria varten. Meillä toimii oravannahkakauppaa tavallaan, teemme toisillemme käsitöitä omalla vahvuusalueella. Hän ompelee ja minä neulon =)
Tässä tämä kaverin tekemä tunika.
Ja minun tekemä tunika, Dropsin ohjeilla. Edestä
ja takaa. Lankaa kului 450 g. En tehnyt ihan niin isoa kuin ohje.
Malli: Autumn Flurries.
torstai 16. elokuuta 2012
kuoriketta ja kasvihuonetta
Kuuset kasvavat hyvin. Ostin kasvihuoneen, jota kasasin kiukulla ja ei niin pitkällä pinnalla 5 päivää. Ei olisi pitänyt ottaa sitä kaikkein halvinta mallia... No pystyssä on ja pysyy!
Eilen hommasin kuoriketta katteeksi kuusten juurille, rikkaruohojen esteeksi. Kovin on kuivaa kautta ollut ja nyt on pakko kastella taimia. Onneksi yöt ovat viilentyneet kuitenkin.
Chilit tuottavat huonosti tänä kesänä. Yksi pensas on tehnyt ahkerasti kukkia ja marjoja.
Päkis toi tupaantuliaiseksi palstaltaan Lentävän kanssa viljelemiään vattuja ja kultapiiskua (siis juurakoita) ja myös raparperia :D kiitos vielä kerran.
Nyt vatsavaivojen takia kotosalla lepäämässä. Ei saa ajatella töitä! Kuuntelen Agatha Christien kirjaa, nti Marplen viimeinen juttu. Ja tietysti neulon. Dropsin mallia lyhythihainen tunika. Toisin sanoen norjalainenvillapaita ilman hihoja :D kainaloissa ollaan ja kohta teen tuhojen reunukset, sitten sitä kirjoneuletta lisää kaarrokkeeseen.
Lisäys iltasella.
Olen saannut saalistettua appiukon metsästä niitä ihania saniaisia. Pihalta löytyi valmiiksi herttavuorenkilpiä. Keväällä lisää niitä. Tilasin kukkasipuleita muutaman kukkimaan keväällä vaahterapuiden alle :) sitten kun ne tulee, menee hetki kun kaivelee koloja :-D
Eilen hommasin kuoriketta katteeksi kuusten juurille, rikkaruohojen esteeksi. Kovin on kuivaa kautta ollut ja nyt on pakko kastella taimia. Onneksi yöt ovat viilentyneet kuitenkin.
Chilit tuottavat huonosti tänä kesänä. Yksi pensas on tehnyt ahkerasti kukkia ja marjoja.
Päkis toi tupaantuliaiseksi palstaltaan Lentävän kanssa viljelemiään vattuja ja kultapiiskua (siis juurakoita) ja myös raparperia :D kiitos vielä kerran.
Nyt vatsavaivojen takia kotosalla lepäämässä. Ei saa ajatella töitä! Kuuntelen Agatha Christien kirjaa, nti Marplen viimeinen juttu. Ja tietysti neulon. Dropsin mallia lyhythihainen tunika. Toisin sanoen norjalainenvillapaita ilman hihoja :D kainaloissa ollaan ja kohta teen tuhojen reunukset, sitten sitä kirjoneuletta lisää kaarrokkeeseen.
Lisäys iltasella.
Olen saannut saalistettua appiukon metsästä niitä ihania saniaisia. Pihalta löytyi valmiiksi herttavuorenkilpiä. Keväällä lisää niitä. Tilasin kukkasipuleita muutaman kukkimaan keväällä vaahterapuiden alle :) sitten kun ne tulee, menee hetki kun kaivelee koloja :-D
tiistai 5. kesäkuuta 2012
Boleroa tilauksesta
Lupasin kaverille tehdä Boleron. ja teinkin. Lankana Novitan Wool, malli Dropsilta
Näköjään "malli" roikkuu vähän vinossa mutta ei se mitään :)
Kuvatkin on vähän pimeitä, mut ei kait sekään mitään =), lankaa kulutin 150 g.
Kaverin kissoille vielä loppulangasta hiirulainen leikkiin
Ja pienen pieni hiuskoriste, tai käsikoru, tai vaikka vyöhön =)
keskiviikko 2. toukokuuta 2012
Koolaus
Olipa kerran Omppu, joka sai SNY:ltänsä Harmaata Villalankaa ja pussin CoolAid:ia (mansikkaa)
Hän otti haasteen ilolla vastaan ja etsi vielä netistä lisää ohjeita miten koolataan. No Ilultapa tietenkin löytyy sopivat esimerkit kuvineen.
Ensin hän vyyhditti, sitten kasteli Harmaan Villalankansa.
Sitten vesi kuumenemaan ja pussi sekaan.
Ja lanka perässä.
Koska Omppu ei osaa lopettaa (taaskaan) ajoissa; vähitellen
lanka upposi kokonaan kattilaan.
Ja sitten hän huuhteli mehut pois ja lopputulos on tässä, mansikkaisen punaista ja harmaan täplikästä lankaa.
No katotaan kuka onnellinen saa Villalototssa jättipotin ja huomaa saavansa mansikkaiset lapaset tai sukat ensi jouluna ;)
Vyyhti oli yön yli ulkona kuivumassa, äskettäin sen kerin palloksi ja tein koeneulonnan. Polkamaisen mansikkaista :) Huuda hep kommentteihin jos haluat saada tästä tehdyt sukat tai lapaset voi laittaa samaan kommenttiin toiveen. Sitten arvontakone arpoo. Sovitaan että 6.5. mennessä kommentit pääsevät mukaan!
Hän otti haasteen ilolla vastaan ja etsi vielä netistä lisää ohjeita miten koolataan. No Ilultapa tietenkin löytyy sopivat esimerkit kuvineen.
Ensin hän vyyhditti, sitten kasteli Harmaan Villalankansa.
Sitten vesi kuumenemaan ja pussi sekaan.
Ja lanka perässä.
Koska Omppu ei osaa lopettaa (taaskaan) ajoissa; vähitellen
lanka upposi kokonaan kattilaan.
Ja sitten hän huuhteli mehut pois ja lopputulos on tässä, mansikkaisen punaista ja harmaan täplikästä lankaa.
No katotaan kuka onnellinen saa Villalototssa jättipotin ja huomaa saavansa mansikkaiset lapaset tai sukat ensi jouluna ;)
Vyyhti oli yön yli ulkona kuivumassa, äskettäin sen kerin palloksi ja tein koeneulonnan. Polkamaisen mansikkaista :) Huuda hep kommentteihin jos haluat saada tästä tehdyt sukat tai lapaset voi laittaa samaan kommenttiin toiveen. Sitten arvontakone arpoo. Sovitaan että 6.5. mennessä kommentit pääsevät mukaan!
lauantai 28. tammikuuta 2012
kädet syyhyää
Kävin eilen vähän shoppailemassa ensimmäistä SNY pakettia varten... Alkaisi jo helmikuu! Ei malta odottaa että saa laittaa postiin ja tietysti että saa paketin itse ;)
Eilen sain tietää ihania uutisia. Kyllä kaverit ja mies on kivoja <3 ensi viikonloppuna saa viettää laatuaikaa akkoin kera! Peukut pystyyn että vaihtoehto a toteutuu.
Sukat on valmiina samoin pipo. Otan vielä kuvaa ja lataa tänne jahka saan vaan pääteltyä.
edit. tadaa tässä kuvat :)
Eilen sain tietää ihania uutisia. Kyllä kaverit ja mies on kivoja <3 ensi viikonloppuna saa viettää laatuaikaa akkoin kera! Peukut pystyyn että vaihtoehto a toteutuu.
Sukat on valmiina samoin pipo. Otan vielä kuvaa ja lataa tänne jahka saan vaan pääteltyä.
edit. tadaa tässä kuvat :)
| vihreää 7 veikkaa vajaa kerä, Angee sukat, suloisimmat sukat kirjasta |
| Novitan Kelo lankaa kerällinen ja vähäsen nalle lankaa valkoisiksi korostukseksi, malli novitan sivuilta |
perjantai 20. tammikuuta 2012
Siskolle lämmintä
Tein lämpöisestä langasta kaulaliinan ( Novitan Crystal lankaa kerällinen), jossa on mukana vähän kimalletta. Toivotaan että kelpaa lahjaksi :)
Sitten halusin vielä jotain korua laittaa postipojan kuljetettavaksi siskolleni, löysin tämän meripihkanvärisen korun lähes valmiina, lisäsin siihen noita "onnenamuletteja" tuomaan onnea ja toivoa tulevaan! Toivottavasti koru sopii uuteen paitaan!
Paljon onnea Siskoliini vielä kerran!
perjantai 16. joulukuuta 2011
16.12.
Huovuta esimerkiksi patalappuja, pannunalusia, mukinalusia, pöytätabletteja..
Ullan neulelehti neuvoo näin.
Ullan neulelehti neuvoo näin.
perjantai 7. lokakuuta 2011
Eipä aikaakaan kun...
Jotain on jo valmista. Sny keväällä saamani lanka (Skye) on saannut muodon tai kolme oikeastaan. Lapaset ja kaulaliina. Pukinkonttiin ehkäpä ;)
Minun SyysRutistus 2011. Ensimmäiset valmiit =)
Minun SyysRutistus 2011. Ensimmäiset valmiit =)
tiistai 4. lokakuuta 2011
kolmas pari uunista ulos
Siis kolmannet tämän syksyn sukat ovat valmiit. Seiskaveikka lankaa kahta eri viheriää. Kirjoneuletta omasta päästä ja Suurikäsityö lehden erään puseron mallista.
maanantai 3. lokakuuta 2011
Haaste ystäville ja tuttaville ja vieraille
Kesäyöstä jouluyöhön haaste meni sivu suun. Jossain vaiheessa huomasin sen kyllä ja en tehnyt asialle mitään osallistuaksni. Nyt päätin että jotta noita jämälankoja saisin vielä pois kulutettu laitan SYYSRUTISTUKSEN liikeelle. Säännöt ovat nämä. Jos haluat voit ottaa haasteen vastaan ja tehdä kanssani langoista neuloen tai virkaten 12 erilaista työtä. Lokakuussa aloitat ne ja ennen joulukuun loppua saat kaikki 12 valmiiksi. Tässä haasteessa ei ole langan menekillä metrit tai grammat niin väliä.
Olisi kiva jos laitat kommentti ja linkkiä sun blogiin josta voimme yhdessä kannustaa toisiamme jämälankojen (saa ostaa projekteihin uusiakin) kulutukseen!
Nyt lankalaatikolle ja suunnittelemaan!
Minulla on kesken yhdet kirjoneulesukat jotka ehkä tällä viikolla valmistuu sitten aloitan tekemään tätä haastetta!
Terveisin Omena
Aion ainakin tehdä:
1. Rakkaudella sinun -pipo (valmis 9.10)
2. Palmikkosukat olis kivat
3. Poikittain neulotut -tässä olisi vaihtelua (a)
4. Huivi
5. Lapaset (Valmis 6.10.)
6. kaulaliina (valmis 7.10)
7. pipo (valmis 13.10)
8. lapaset (a)
9. pipo
10. perussukat (a)
11. virkattuja sydämiä
12. salaisia joululahjoja
Edit. 24.10 ei vaan tajua mistä näitä lankoja sikiää, kun viime viikolla löysin 2 iskemätöntä kerää seiskaveikkaa... Nyt kyllä vähäksi aikaa hanat kiinni ja puikot viuhumaan.
Olisi kiva jos laitat kommentti ja linkkiä sun blogiin josta voimme yhdessä kannustaa toisiamme jämälankojen (saa ostaa projekteihin uusiakin) kulutukseen!
Nyt lankalaatikolle ja suunnittelemaan!
Minulla on kesken yhdet kirjoneulesukat jotka ehkä tällä viikolla valmistuu sitten aloitan tekemään tätä haastetta!
Terveisin Omena
Aion ainakin tehdä:
1. Rakkaudella sinun -pipo (valmis 9.10)
2. Palmikkosukat olis kivat
3. Poikittain neulotut -tässä olisi vaihtelua (a)
4. Huivi
5. Lapaset (Valmis 6.10.)
6. kaulaliina (valmis 7.10)
7. pipo (valmis 13.10)
8. lapaset (a)
9. pipo
10. perussukat (a)
11. virkattuja sydämiä
12. salaisia joululahjoja
Edit. 24.10 ei vaan tajua mistä näitä lankoja sikiää, kun viime viikolla löysin 2 iskemätöntä kerää seiskaveikkaa... Nyt kyllä vähäksi aikaa hanat kiinni ja puikot viuhumaan.
lauantai 3. syyskuuta 2011
Sukkaa pukkaa
Kahdet tämän syksyn jämälangoista tehdyt sukat ovat tässä.
Miksiköhän mulla on käsityö ja neule tunnisteet? pitäisköhän laittaa vielä erikseen sukka, pipo, tumppu ja huivi =) Kolmannet sukat tulollansa jämävillalangoista = lisää raitoja
| villalankaa, valmiiksi raidotettuja kahta eri kerää vuorotellen |
| Sny lähettämistä langoista erilaisella kantapäällä tehdyt sukat |
tiistai 30. elokuuta 2011
Mitta aina kadoksissa
tai ei kädenulottuvilla.
Hyvä kanssaneulojat, onko teillä sama ongelma kuin minulla? Mittaa ei löydy juuri silloin kun sitä tarvitaan. Käsityölehtiin on onneksi jo painettu yhteen sivuun mitat, mutta jos neuloo nettiohjeella?? Nyt taas painin saman ongelman kanssa, sukan vartta olisi tarkoitus mitata, kuinkas pitkä se sukkapuikko olikaan 20 cm vai enemmän. Tässä vaiheessa syttyy lamppu pään päällä, mitä jos laittaisin yhteen bambupuikkoon sentin välein mittamerkit! Kehtaanko? No minähän niitä kilkuttelen eikä kukaan muu! Onko joku muu tehnyt yhtä käteviä tai kenties saman keksinnön? Saa laittaa kommenttia ja muita hyviä mittavinkkejä.
Omena
Hyvä kanssaneulojat, onko teillä sama ongelma kuin minulla? Mittaa ei löydy juuri silloin kun sitä tarvitaan. Käsityölehtiin on onneksi jo painettu yhteen sivuun mitat, mutta jos neuloo nettiohjeella?? Nyt taas painin saman ongelman kanssa, sukan vartta olisi tarkoitus mitata, kuinkas pitkä se sukkapuikko olikaan 20 cm vai enemmän. Tässä vaiheessa syttyy lamppu pään päällä, mitä jos laittaisin yhteen bambupuikkoon sentin välein mittamerkit! Kehtaanko? No minähän niitä kilkuttelen eikä kukaan muu! Onko joku muu tehnyt yhtä käteviä tai kenties saman keksinnön? Saa laittaa kommenttia ja muita hyviä mittavinkkejä.
Omena
maanantai 21. helmikuuta 2011
Maanantain pakinat
Viikonloppu tuli ja meni, vuosi vierähti taas lisää... Poika kuumeili viime viikon kotona, onneksi parantui viikonloppuna että pääsi isän kanssa Viron reissuun. Olen siis ts. yksin kotona naatiskelemassa. Eilen kävi Päkis ja Sini tuhoamassa synttärikakkua ja heidän jälkeen vielä työkavereita. Perjantaina piti olla sisustuskutsut ja synttäripileet, pojan kuumeillessa ei niitä sitten voitu pitää. Ehkäpä keväällä sisutellaan vielä katsotaan.
Villatakki on nappeja vaille valmis. Puin päälle ja huomasin etten ollut tarpeeksi miettinyt ohjetta, tein ohuemmalla langalla kuin ohjeessa ja selkä on liian kapea... Ärsyttävää! Kokeilin kyllä takkia ennen kuin ompelin hihat tai tein kauluksen, mutta vasta valmiina virhe erottui selkeämmin. Pitäisi purkaa liian paljon että saisin korjattua! Voi olla että joku kaponen nuori tyttö saa sen jos kelpuuttaa itselleen. Pitää tehdä kalluppia kaverustossa!
Sain sekä työkavereilta että kummiporukalta helmiä varten lahjakortin! Tilasin juuri netin kautta toisen kortin täytee helmiä, toinen pitää käydä tuhlaamassa paikan päällä Helsingissä. Jep, Jep, Jep =)
Mies ja poika antoivat nomination-koruuni lisäosia nyt löytyy O ja J sekä onnenapila, Horoskooppimerkit vesimies, oinas ja rapu =) Appiukko antoi hyvää savunmakuista viskiä, siskolta sain toivomani villasukat, toisen parin jo "huovutin" pesukoneessa ja annoin kaverin muksuille. Sori Nallukka! Mummolta sain valita villasukat ja kukkia tuli joka suunnalta, tulppaania, narsissia ja esikoita, ihania kaikki, tuoksuttomia ja kauniita!
Appiukolle aloitin tekemään pipoa, myöhästyneeksi synttärilahjaksi, mustaa ja valkoista. Tämä tänään soittelikin ja kertoi olevansa kuumeessa, ilmeisesti samaa tautia kuin pojalla, luulen minä :(
Villatakki on nappeja vaille valmis. Puin päälle ja huomasin etten ollut tarpeeksi miettinyt ohjetta, tein ohuemmalla langalla kuin ohjeessa ja selkä on liian kapea... Ärsyttävää! Kokeilin kyllä takkia ennen kuin ompelin hihat tai tein kauluksen, mutta vasta valmiina virhe erottui selkeämmin. Pitäisi purkaa liian paljon että saisin korjattua! Voi olla että joku kaponen nuori tyttö saa sen jos kelpuuttaa itselleen. Pitää tehdä kalluppia kaverustossa!
| lanka on Novitan Katri, pehmeää ja paksua |
Mies ja poika antoivat nomination-koruuni lisäosia nyt löytyy O ja J sekä onnenapila, Horoskooppimerkit vesimies, oinas ja rapu =) Appiukko antoi hyvää savunmakuista viskiä, siskolta sain toivomani villasukat, toisen parin jo "huovutin" pesukoneessa ja annoin kaverin muksuille. Sori Nallukka! Mummolta sain valita villasukat ja kukkia tuli joka suunnalta, tulppaania, narsissia ja esikoita, ihania kaikki, tuoksuttomia ja kauniita!
Appiukolle aloitin tekemään pipoa, myöhästyneeksi synttärilahjaksi, mustaa ja valkoista. Tämä tänään soittelikin ja kertoi olevansa kuumeessa, ilmeisesti samaa tautia kuin pojalla, luulen minä :(
sunnuntai 13. helmikuuta 2011
Pakkasta piisaa
Etelässä vaihteeksi pakkaspäivä. Sunnuntain kunniaksi äsken mittarissa oli 18 astetta pakkasta. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Villatakki on 1 1/3 hihaa vaille valmis, napit pitää metsästää vielä lisäksi. Langanpätkiä olen päätellyt sitä mukaa kun niitä tulee ettei tule lopussa ahdistus niistä ;)
Yökylässä meillä oli pojan koulukaveri, kaveria jännitti niin paljon vieraassa paikassa nukkuminen että vasta yhdeltä nukahti vaikka meiän poika oli nukkunut jo puoli 11 asti. Kävi vähän väliä katsomassa kelloa ja vessassa. Pääasia että nukahti. Minäkin nukuin huonosti kun mietin että jos hän taas herää tassuttelemaan meillä ja on koti-ikävää. Nyt pojat pelaa kinectiä tuolla olkkarissa ja minä laiskottelen tietsikalla. Hyvin meni eka koulukaveri yökylä, voidaan ottaa toistekin kaveria kylään =)
Villatakki on 1 1/3 hihaa vaille valmis, napit pitää metsästää vielä lisäksi. Langanpätkiä olen päätellyt sitä mukaa kun niitä tulee ettei tule lopussa ahdistus niistä ;)
Yökylässä meillä oli pojan koulukaveri, kaveria jännitti niin paljon vieraassa paikassa nukkuminen että vasta yhdeltä nukahti vaikka meiän poika oli nukkunut jo puoli 11 asti. Kävi vähän väliä katsomassa kelloa ja vessassa. Pääasia että nukahti. Minäkin nukuin huonosti kun mietin että jos hän taas herää tassuttelemaan meillä ja on koti-ikävää. Nyt pojat pelaa kinectiä tuolla olkkarissa ja minä laiskottelen tietsikalla. Hyvin meni eka koulukaveri yökylä, voidaan ottaa toistekin kaveria kylään =)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)










