Lapsuuden joulu.
Muistan yhden joulun hyvin kun olimme perheen kanssa mökillä.
Lunta oli satanut isot kinokset. Kuusi oli koristeltu äidin ja isän makuuhuoneeseen, jossa mekin nukuimme siskoni kanssa. Joulusauna oli lämmitetty.
Saunan jälkeen kun juoksimme siskoni kanssa sisään mökkiin löysimme eteisestä valtavan säkillisen lahjoja. Ja äkkiä piti juosta takaisin saunalle äidille ja isälle kertomaan! Tontut olivat käynneet sillä aikaa kun saunoimme! Emme taaskaan nähneet niitä. Olimme kyllä kuulleet tiukuja ;) Ja pihalla oli reen jälkiä selvästi!!
Sitä joulua olen ihmetellyt ja muistellut monta vuotta. Olin ehkä 4 tai 5 vuotias ja mielikuvitus riitti.
<3 joulu="" lapsuuden="" p="">3>
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti