Löysin TeeTeen eli tekstiiliteollisuuden sivuilta ilmaisia ohjelehtisiä.
Jos vaikka löytyy jotakin kivaa kannattaa käydä selailemassa siellä.
Pakkaspäiväksi kääntyi tämä päivä.
Viime lauantaina treffasin Päkiksen ja Sinisen Helsingissä. Ostin teetä Ouncesta ja löysin syksytakin sekä uuden pelin kotiin (Dominion) olen kyllä pelannut alkuperäistä peliä Päkiksen ja Sinisen kanssa ja muidenkin akkojen kanssa aiemminkin. Kiva korttipeli. Taktikointia ja Suuri tunteita ;)
Lokakuu käy vähiin kohta on jo marraskuu :) Joulu lähenee!!!
torstai 25. lokakuuta 2012
lauantai 20. lokakuuta 2012
Aaapuuva!
Tein työkaverille ja hänen lapsilleen lapasia ja sukkia ja nyt muutkin haluavat niitä! Oijoi! No kivaahan se on neulominen, eikös juu!
Töissä ohjasin lapsille suujumppaa. Lopuksi maalailtiin pillien avulla taidetta. Maalipisaroita ensin paperille ja sitten pillin kautta puhallettiin pisarat leviämään joka puolelle. Jännä että osalle eskarilaisista puhaltaminen on hankalaa. Hyvää harjoitusta on sekin siis.
Päkäpää on saannut kaksi pakettia lokakuussa SNYltä. Synttär-i ja lokakuun paketin.
Minä sain kortin ja sen mukana ihanan kynttiläpussukan. Paperipussin johon on leikattu aurinko ja sinne sisälle lasipurkissa voi laittaa tuikun loistamaan. Kyllä se olikin kaunis pimeässä illassa. Mies vaan motkotti paloturvallisuudesta... Voi olla että modaan vähän sitä eli leikkaan auringot jonkin sopivan maljakon ympärlle kiinni. Sitten on turvallisempi tuikkupaikka! Kaunis se on!
Onko joku muu saannut ja mitä on paketista tupsahtanut??
Omena
Töissä ohjasin lapsille suujumppaa. Lopuksi maalailtiin pillien avulla taidetta. Maalipisaroita ensin paperille ja sitten pillin kautta puhallettiin pisarat leviämään joka puolelle. Jännä että osalle eskarilaisista puhaltaminen on hankalaa. Hyvää harjoitusta on sekin siis.
Päkäpää on saannut kaksi pakettia lokakuussa SNYltä. Synttär-i ja lokakuun paketin.
Minä sain kortin ja sen mukana ihanan kynttiläpussukan. Paperipussin johon on leikattu aurinko ja sinne sisälle lasipurkissa voi laittaa tuikun loistamaan. Kyllä se olikin kaunis pimeässä illassa. Mies vaan motkotti paloturvallisuudesta... Voi olla että modaan vähän sitä eli leikkaan auringot jonkin sopivan maljakon ympärlle kiinni. Sitten on turvallisempi tuikkupaikka! Kaunis se on!
Onko joku muu saannut ja mitä on paketista tupsahtanut??
Omena
sunnuntai 14. lokakuuta 2012
Paketit
Hellurei!
Lokakuu on puolessa välissä. Elikkäs paketteja kokoamaan. Onko joku jo saannut paketin??? Jos ei jaksa omaan blogiin laittaa voisiko vaikka kommentoida tähän? Pysytään kartalla. Olisi kurjaa jos joku jää ilman.
Aiheena oli tekemispaketti, laita pakettiin jokin lempiohjeistasi jonka haluat paljastaa ystävällesi, mukaan tarvikkeita.
Viralliset SNY syksy 2012 sivut ovat myös hyvä insipiraation lähde!
Omena
Lokakuu on puolessa välissä. Elikkäs paketteja kokoamaan. Onko joku jo saannut paketin??? Jos ei jaksa omaan blogiin laittaa voisiko vaikka kommentoida tähän? Pysytään kartalla. Olisi kurjaa jos joku jää ilman.
Aiheena oli tekemispaketti, laita pakettiin jokin lempiohjeistasi jonka haluat paljastaa ystävällesi, mukaan tarvikkeita.
Viralliset SNY syksy 2012 sivut ovat myös hyvä insipiraation lähde!
Omena
sunnuntai 7. lokakuuta 2012
tilaustyöt
Tilaustyöt ovat valmiita. Sain 3 kerää seiskaveikkaa 150 g eli 450 g yhteensä ja jäljelle jäi n. 100 g.
Valkopohjaiset sukat täysin tehty vyötteen ohjeen mukaan koko 38-39. Jännä nähdä mahtuuko omistajalle.
| Pojalle lapaset kun siskokin sai ne edelliset lapaset jotka tein. Lieskat on omasta päästä kehitelty tuohon. 45 s resorissa 42 s kämmenosassa, peukki on upotettu malli. |
Pitkääkin pitemmät sukat. Nämä pyydettiin ensimmäisenä tekemään ja tein ne toisena ;) värikerrokset ovat 10 kiekkaa plus pari vaaleanpunaista pirteyttä välissä. Itselle tuli mieleen karkki kun sain ne valmiiksi.
Kuusi aidan oikeasta reunasta napattu kuva. Keväällä sitten voidaan verrata onko kasvamista näkyvissä.
lauantai 6. lokakuuta 2012
voehan
nurmikonleikuu... on meinaan aikamoisen raskasta trimmata nurtsia kun on antanut sen kasvaa pari viikkoa liikaa ja se on märkä syksystä johtuen. Ja sitten vielä nuo vaahteranlehdet vielä lisäksi. Mutta tehty on ja eiköhän vasta ensi vuonna seuraavan kerran, jollei talvi unohda tulla.
Pojalle käytiin ostamassa remonttialesta uudet turffit jalkapalloiluun. Itselleni ostin laulukirjan ja jo ehdin vähän noita lastenlauluja kälyn sähköpianolla pimputellakin. Poika kun ei anna käyttää nokkahuiluaan :/
Eilen rämmittiin töissä lasten kanssa vesisateessa Nuuksioon ja takaisin. Sportstracker näytti matkan pituudeksi 1,8 km suunta. Ei ollenkaan liian lyhyt eikä pitkä tuossa sadekelin varusteissa ja eväät repuissa matkattavaksi. Olen siis ansainnut nyt loppuviikonlopun laiskottelua ;)
Pojalle käytiin ostamassa remonttialesta uudet turffit jalkapalloiluun. Itselleni ostin laulukirjan ja jo ehdin vähän noita lastenlauluja kälyn sähköpianolla pimputellakin. Poika kun ei anna käyttää nokkahuiluaan :/
Eilen rämmittiin töissä lasten kanssa vesisateessa Nuuksioon ja takaisin. Sportstracker näytti matkan pituudeksi 1,8 km suunta. Ei ollenkaan liian lyhyt eikä pitkä tuossa sadekelin varusteissa ja eväät repuissa matkattavaksi. Olen siis ansainnut nyt loppuviikonlopun laiskottelua ;)
torstai 4. lokakuuta 2012
Hyvät...
Hyvät (koettakaa ainakin olla) Rakkaat (varmasti olette) ja ihanat (kyllä vain) Varjo-SNY:läiset!
Onko kaikki lähettänyt ja saannut paketin!!!??? Vielä tämä viikko niin pääsen FB tarkkailemaan teitä paremmin. Jos omatunto kolkuttaa niin äkäseen tekemään pakettia ja postiin!
Nyt on siis jo Lokakuu. Ja muistaakseni meidän pitää lähettää toisillemme jokin lempiohjeistamme tarvikkeineen. Helpommin sanottu kuin tehty. Siis sillä tavoin ettei paljasta itseään tässä kuussa... Mun lempiohjeet on ainakin niin tunnistettavisssa... Kääk! Täytyy laittaa varmaan semmoinen toiseksi tai kolmanneksi eniten käytössä oleva ohje ;)
Kävin juuri pokkaamassa itselleni todistuksen 2 (ov) verran työpaikkaohjaajankoulutuksessa. Mukavia luentoja ja aktiivista keskustelua minun ja kahden muun osallistujan kesken, muut 20 olivat hiljaista sorttia X)
Haluaisin vielä käydä 3 lisäosaa koulutuksesta. katsotaan mahdunko mukaan. Opiskelu kannattaa aina.
Omena
Onko kaikki lähettänyt ja saannut paketin!!!??? Vielä tämä viikko niin pääsen FB tarkkailemaan teitä paremmin. Jos omatunto kolkuttaa niin äkäseen tekemään pakettia ja postiin!
Nyt on siis jo Lokakuu. Ja muistaakseni meidän pitää lähettää toisillemme jokin lempiohjeistamme tarvikkeineen. Helpommin sanottu kuin tehty. Siis sillä tavoin ettei paljasta itseään tässä kuussa... Mun lempiohjeet on ainakin niin tunnistettavisssa... Kääk! Täytyy laittaa varmaan semmoinen toiseksi tai kolmanneksi eniten käytössä oleva ohje ;)
Kävin juuri pokkaamassa itselleni todistuksen 2 (ov) verran työpaikkaohjaajankoulutuksessa. Mukavia luentoja ja aktiivista keskustelua minun ja kahden muun osallistujan kesken, muut 20 olivat hiljaista sorttia X)
Haluaisin vielä käydä 3 lisäosaa koulutuksesta. katsotaan mahdunko mukaan. Opiskelu kannattaa aina.
Omena
p.s. komentti ois kiva
Hymiö... Käy hakemassa päivän naurut project mama blogista. Aiheena anonyymit kommentoijat.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)