tiistai 9. heinäkuuta 2013

otuksia ja ostoksia

Mummon mökillä Kuoppajärven niemennokassa tuli poluilla vastaan mm. sisilisko ja monta sammakkoa. Perhosiakin lenteli. Mummon rintamuksella istui usein sinisiipi ja tässä on pojalla (kaali?-)perhonen.



Sitten niitä ostoksia on tullut tehtyä keskiaika tapahtumia varten. Kuvasta puuttuu pienet sakset.
puurokulhoja, matalalautanen, kuppeja, veitsi, piikki"haarukka" pullon avaaja ;)
 Pukuihin koristeeksi solki, vyöniittejä ja huntuneuloja.

kesäkassi saapui

Kaunis sininen ja pehmältä tuntuva kassi on saapunut. Mukavan kokoinen (isompi kuin minkä itse tein).
Puikko ja koukut blogista  se lähti minulle päin. Kiitos!!!

Käyttöön tulee =)

Ja kyllä sinne mahtuu hyvin rantakamppeet. Ensi viikolla toivottavasti päästään reissussa käyttämään!

lauantai 6. heinäkuuta 2013

Kesä kaikilla! kassi vain harvoilla...


Kesäkassi vaihtoon lähti tuommoinen kassukka. Isoäidinneliöitä, Nalle-lankaa :)
Toivottavasti Cesilia tykkää. Itse vielä jännityksellä odottelen omaa kassia!