Lentävältä sain tunnustuksen jo tammikuussa mutta en ole saannut aikaseksi sitä laittaa kiertoon, nyt on sen aika. Kiitos Lentävä ja anteeksi että on hieman saamaton asian suhteen ollut.
Tunnustuksen saajan pitää tehdä seuraavaa:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle blogistille.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.
Laitan tämän tunnustuksen kiertoon seuraaville bloggaajille: Enkeli, Nalle, Tintti, Lila, Viiriäinen, Kerttuli, Sini (jos vaikka päivittäisi taas ;) ) ja Red Dragon.
Satunnaista tietoa
1. Vaihdoin juuri multia viherkasveille, koska ne kaatuivat remontin takia olohuoneen lattialle
2. Teemme pientä remonttia, nyt on joka seinä Tabula Rasa = tyhjä taulu
3. Olen opiskellut heikolla menestyksella latinaa yläasteella
4. Olen ahkera neuloja
5. Kasvatan Chilejä miehelleni, en syö itse niitä ollenkaan
6. Haluan oman perunamaan
7. Haaveilen osaavani keraamiikkaa, en ole vielä sellaiselle kurssille ilmoittautunut
8. Pidän kaikista vuodenajoista, talvesta koska on lunta ja kauniita maisemia, Keväästä vaikka tuleekin siitepölyä, Kesästä koska saa kasvattaa kukkia ja Syksystä koska maisemat ovat niin kauniita!
