perjantai 9. maaliskuuta 2012

Vantuut, kintaat, la-pa-set

Äitini opettama loru =) one, two, kintaat, lapaset
Jotain valmista siis Kirjoneulelapaset kitkuttelin peukalot illalla valmiiksi jotta ehtii kintaat mukaan vielä tämän talven pakkasiin lämmittämään! Mennään töissä lasten kanssa hiihtolenkille ja täytyyhän minulla olla uudet lämmittimet käsissä :)
Lankana Seiskaveikkaa kahta väriä =) Ihan jees tehdä, peukut sovelsin niin kuin halusin en tiedä miten oikeasti pitäisi tehdä, minulla ei ollut ihan oikeaa ohjetta näihin esillä =)

2 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Aivan ihanat lapaset, niin kaunis värikin!
Olen ihan kateellinen kaikille, jotka osaavat tehdä kirjoneuletta... No jospa minäkin joskus ottaisin itseäni niskasta kiinni ja yrittäisin. Tai no ne Totoro lapaset pitäisi neidille tehdä...

Omppu-pomppu kirjoitti...

Kiitos, mulle tulee 5 vuoden välein innostus tehdä jotain haastavampaa :) Raskaana ollessani opettelin virkkaamaan, seuraavan kerran tein ekaa kertaa kirjoneulelapaset ja nyt sitten teen niitä oikein urakalla :)
Johan se poikakin on kohta 10 ;)