lauantai 3. maaliskuuta 2012

Kädentaitajan meemi

Koska olen vähän utelias ja haluaisin tietää muistakin mitä te teette niin voit joko vastata kommenttilaatikkoon tai kopioida ja vastata omaan blogiin ;)

Kädentaitajan meemi:

1. Neulotko, virkkaatko, huovutatko, värjäätkö? Teetkö jotain muuta myös?
-kyllä neulon, virkkaan ja huovutan sekä helmeilen ja leimailen

2. Kun teet käsitöitä niin teetkö yksin, ystävän kanssa vai koska on pakko?
-Yksin ja yhdessä teen :)

3. Onko ohjetta jota et ole saannut toimimaan vaikka olet kuinka purkanut ja aloittanut alusta?
-Kyllä siinä vaiheessa luovutan tai teen oman pään mukaan loppuun.

4. Mikä lanka on parasta sinun käsitöillesi?
-Seiskaveikka ja Nallelangat kuluu kovimpaa vauhtia, ehkäpä lähikaupassa on tarjonta niissä suurinta?

5. Mikä on uusin taito jonka olet oppinut?
-Hopeasavikoru-kurssilla opin miten voi tehdä hopeasavesta koruja.

6. Onko joku "laji" mitä et voisi kuvitella harrastavasi?
-Ei tule heti mieleen, tykkään puutöistä, käsitöistä, helmistä, puutarhassa tonkimiesessa yms. :)

7. Kuinka paljon teet käsitöitä? Paljon, silloin tällöin, iloksi vai pelkästään tarpeeseen?
-Teen aika paljon pelkästään iloksi, joskus lahjaksi (iloksi sekin on tarkoitettu)

8. Keneltä olet oppinut taitojasi?
-Meillä koko suku on kädentaitajia, kulkee veressä, mummo, äiti, sisko, serkku, kai se koulunopekin on jotain opettanut (ehkä?).

9. Mikä työ on seuraavaksi tulossa, onko langat (tai materiaalit) jo hankittu?
-Työn alla on kirjoneulelapaset, jumissa vähän, kyllä ne taas kohta lähtee käyntiin ;)
Tämä on Lumian pussukka jossa on sama kuvio kuin tulevissa lapasissakin. Jämälangoista taiottu :)

1 kommentti:

Nalle kirjoitti...

Laitoin vastuksen blogiini.