Nyt se tuli =) Salaisen Neule Ystävän paketti nimittäin. Paketista löytyy 3 kerää Frost lankaa, vihreän sävyisinä. 2 lakritsal pötköä (mun lempparia juuri eilen napostelin niitä viimeksi) 1 salmiakkimatto jota jo äsken maistelin, nam. Sydänkynttilöitä ja Niiskuneiti pyyhe. Kiitos kortista ja herkuista. Katotaan mitä langoista syntyy tuleeko sukat vai huivi? Ihanan pehmeää lankaa se on.
Nyt pitäisi sitten tehdä niitä koulutehtäviä... Onneksi Paketti tuli piristämään tätä ankeaa opiskelutehtävien viidakkoarkea =)
2 kommenttia:
Jee, ihanan paketin sait sinäkin! :) Nyt sitten jänskäilemään maaliskuuta. :P
Ja maaliskuuhan on ihan tuossa tuokiossa!
Lähetä kommentti