Villatakki on nappeja vaille valmis. Puin päälle ja huomasin etten ollut tarpeeksi miettinyt ohjetta, tein ohuemmalla langalla kuin ohjeessa ja selkä on liian kapea... Ärsyttävää! Kokeilin kyllä takkia ennen kuin ompelin hihat tai tein kauluksen, mutta vasta valmiina virhe erottui selkeämmin. Pitäisi purkaa liian paljon että saisin korjattua! Voi olla että joku kaponen nuori tyttö saa sen jos kelpuuttaa itselleen. Pitää tehdä kalluppia kaverustossa!
| lanka on Novitan Katri, pehmeää ja paksua |
Mies ja poika antoivat nomination-koruuni lisäosia nyt löytyy O ja J sekä onnenapila, Horoskooppimerkit vesimies, oinas ja rapu =) Appiukko antoi hyvää savunmakuista viskiä, siskolta sain toivomani villasukat, toisen parin jo "huovutin" pesukoneessa ja annoin kaverin muksuille. Sori Nallukka! Mummolta sain valita villasukat ja kukkia tuli joka suunnalta, tulppaania, narsissia ja esikoita, ihania kaikki, tuoksuttomia ja kauniita!
Appiukolle aloitin tekemään pipoa, myöhästyneeksi synttärilahjaksi, mustaa ja valkoista. Tämä tänään soittelikin ja kertoi olevansa kuumeessa, ilmeisesti samaa tautia kuin pojalla, luulen minä :(
3 kommenttia:
Hei, ollaankos sitä vietetty syntymäpäivää? Lämpimät onnittelut myös "anonyymi-Annelilta" :) kusti jo polkee paketti selässään...
Kiitos vaan, kyllä sitä ollaan viime viikolla vanhennettu taas. Paketti tuli tänään laatikkoon, jäi maidotkin reppuun kun piti alkaa pakettia purkamaan =)
Kiitos viimeisestä, kakku oli tosi hyvää! Minkäslaisia helmiä valkkasit?
Lähetä kommentti