torstai 16. kesäkuuta 2011
Lomalla
Lomalla ollaan ja viikonloppuna lähdetään kiertelemään tuttuja paikkoja. Siis jos on asiaa puhelimesta tavoittaa koko porukan.
sunnuntai 5. kesäkuuta 2011
Kesäkuussa lomaillaan
Se on loma nyt. =). Ihanaa! 4 viikkoa lomailua ja sitten heinäkuussa töihin.
Tiistaina lähdetään pojan kanssa käymään Tukholman-risteilyllä, ehkäpä jopa mennään maihin ja katsomaan paikallinen merimaailma kun tänään käytiin Linnanmäki reissulla Seaworldissa. Seuraavalla viikolla oli muistaakseni joku matsi keskellä viikkoa ja viikonloppuna turnaus. Mutta joku päivä olen päättänyt viedä kummipojan junamuseoon ja toisena päivänä treffata siskoa.
Äsken leivoin sämpylöitä, toiseen pellilliseen laitoin sämpylöiden sisään juustoa ja metvurstia, toinen pelti on ihan vaan sämpylöitä.
Tiistaina lähdetään pojan kanssa käymään Tukholman-risteilyllä, ehkäpä jopa mennään maihin ja katsomaan paikallinen merimaailma kun tänään käytiin Linnanmäki reissulla Seaworldissa. Seuraavalla viikolla oli muistaakseni joku matsi keskellä viikkoa ja viikonloppuna turnaus. Mutta joku päivä olen päättänyt viedä kummipojan junamuseoon ja toisena päivänä treffata siskoa.
Äsken leivoin sämpylöitä, toiseen pellilliseen laitoin sämpylöiden sisään juustoa ja metvurstia, toinen pelti on ihan vaan sämpylöitä.
torstai 2. kesäkuuta 2011
Pyhäpäivän paketti
Eli viimoinen Sny:n paketti. Eilen oli vihdoin ja viimeinen postipoika tuonut paketin laatikkoon. Ja siellähän oli vaikka ja mitä! Sandnessin duett valkoista lankaa monta kerää, söpö kilppari, teetä, käsirasvaa ja paketin pohjalla piilossa lakuja! Kortti paljasti Salaisen neule ystäväni eli: Päivin Öin, Sirpan. Tämä on nyt tältä keväältä ohi ja kesä koitti. Täällä etelässä helteet tulevat ja kukat kukkivat. Kiitos Sirpalle kivoista paketeista.
Omppu
Omppu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
