tiistai 28. lokakuuta 2008
kop, kop, kop
Poika on tällä viikolla tehny joulupukille kirjettä, kyllä meillä siis vielä on joulupukki oikea henkilö. Hammaskeijuun ei usko (luulee että isä antoi hampaasta rahaa, vaikka se olikin hammasäiti)
Lelumainoslehdistä leikkeli ja liimaili kartongille kaikkea mitä toivoo, lego-autoja, Testi-labroja, Master labyrintti -lautapeliä, Wall-E leluja jne. jne. Tänään kirjotettiin pari sanaa pukille ja sitten piirsi siihen pari tonttua. Sain vielä suostuteltua että piiri valkoselle paperille joulukortin aiheen jonka skannasin koneelle ja aion vaan printtailla pojan taidetta teille kaikille ;)
Lihakset kipeinä on yhtäkuin että eilinen jumppa oli hyvä ja tehokas! Vielä kaksi päivää töitä ja sitten pieni syysbreikki.
maanantai 27. lokakuuta 2008
huhuu
perjantai 24. lokakuuta 2008
B.J.
Wikipedia kertoo että biisi on julkaistu 1989 eli kun mä olen ollut 12 v.
"We Didn't Start The Fire" by Billy Joel
Harry Truman, Doris Day, Red China, Johnnie Ray
South Pacific, Walter Winchell, Joe DiMaggio
Joe McCarthy, Richard Nixon, Studebaker, television
North Korea, South Korea, Marilyn Monroe
Rosenbergs, H-Bomb, Sugar Ray, Panmunjom
Brando, "The King and I", and "The Catcher in the Rye"
Eisenhower, vaccine, England's got a new queen
Marciano, Liberace, Santayana goodbye
CHORUS
We didn't start the fire
It was always burning
Since the world's been turning
We didn't start the fire
No we didn't light it
But we tried to fight it
Josef Stalin, Malenkov, Nasser and Prokofiev
Rockefeller, Campanella, Communist Bloc
Roy Cohn, Juan Peron, Toscanini, dacron
Dien Bien Phu and "Rock Around the Clock"
Einstein, James Dean, Brooklyn's got a winning team
Davy Crockett, "Peter Pan", Elvis Presley, Disneyland
Bardot, Budapest, Alabama, Khrushchev
Princess Grace, "Peyton Place", trouble in the Suez
CHORUS
Little Rock, Pasternak, Mickey Mantle, Kerouac
Sputnik, Chou En-Lai, "Bridge on the River Kwai"
Lebanon, Charles de Gaulle, California baseball
Starkweather, homicide, children of thalidomide
Buddy Holly, "Ben-Hur", space monkey, Mafia
hula hoops, Castro, Edsel is a no go
U2, Syngman Rhee, payola and Kennedy
Chubby Checker, "Psycho", Belgians in the Congo
CHORUS
Hemingway, Eichmann, "Stranger in a Strange Land"
Dylan, Berlin, Bay of Pigs Invasion
"Lawrence of Arabia", British Beatlemania
Ole Miss, John Glenn, Liston beats Patterson
Pope Paul, Malcolm X, British politician sex
JFK, blown away, what else do I have to say
CHORUS
Birth control, Ho Chi Minh, Richard Nixon, back again
Moonshot, Woodstock, Watergate, punk rock
Begin, Reagan, Palestine, terror on the airline
Ayatollolah's in Iran, Russians in Afghanistan
"Wheel of Fortune" , Sally Ride, heavy metal, suicide
Foreign debts, homeless vets, AIDS, Crack, Bernie Goetz
Hypodermics on the shore, China's under martial law
Rock and Roller Cola Wars, I can't take it anymore
CHORUS
We didn't start the fire
But when we are gone
Will it still burn on, and on, and on, and on...
keskiviikko 22. lokakuuta 2008
Hellurei
Enkeli jo kehuskeli leikkivänsä tonttua ja lahjoja alkaa olla valmiinakin! (hui)
Minä vasta pohdiskelen et mitäs sitä söis jouluna, kinkkua ja laatikoita, suklaakakkua??
Kummipojan synttäreitäkin on blogeissa mietitty, mulla taitaa olla työpäivä, mutta jos saa tulla töiden jälkeen niin tullaan varmasti. Kivasti tulee noita vapaita joululomalle (koulut kiinni) 20.12-7.1 Ajattelin ottaa vaan 3 palkatonta jos ylityöt ei riitä. meille tulee uusi säädös noihin ylitöihinkin että ne pitää tasoittaa 3 viikon aikana pois, se vaan merkkaa sitä että pinna kiristyy kun vajaalla miehityksellä mennään useampana päivänä. Miksiköhän itellä on korkea kynnys ottaa ylityövapaata mutta muilla töissä se on helppoa, kysyy pomolta ja ilmotta työkaverille sen ihmeempää suunnittelua ilman. Jotenkin tuntui että ite sai anella tuota yhtä päivää jonka jälkeen on vielä yli 20 tuntia ylitöitä ja mietin tässä että miten ne käyttäis, saako jättää joulupäiviin vai otanko tässä silloin tällöin aina vapaapäivää, ilmottamalla lunkisti vaan tiimille.
sunnuntai 19. lokakuuta 2008
ilta vaan
Huomenna taas töitä. 9 työpäivää ja sitten 3 päivän vapaa, Kuhmiksella. Jokos te muut tiedätte teiän aikataulut. Enkeli kertoikin jo että miehensä on iltavuorossa. Entäs P ja S.
Sain eilen laitettua pojan seinään sen tapetin, yllättävän helppoa oli, kun on jo yhden kerran kokemus näistä fototapeteista.
Tällä viikolla on eka huovutus kerta, mitähän kivaa siellä oppii =)
perjantai 17. lokakuuta 2008
viikko päättymässä

Wagner taas naurattaa, en varmaan ikinä kyllästy siihen, niiku.
Mitäköhän täytesanoja mä käytän alituiseen, BB-fanina lueskelin äsken yhtä uutista sieltä, niiku sanan käytöstä. Meillä lapset hokevat joka väliin jep, jep =)
Tänään ehkä kokeilen tapetoida pojan seinää, äsken levittelin sitä kuvaa tuossa olkkarinlattialla, ja poika oli taas sitä mieltä et jees tapetti, eilen ei tykänny... Mutta viikonloppuna sillä ui merenalaista maailmaa seinällä ihan varppina. studiodecor
maanantai 13. lokakuuta 2008
sunnuntai 12. lokakuuta 2008
Mintun makuinen sunnuntai
Poika on vielä mummilassa, lupasivat tuoda 5 jälkeen kotiin. Pitäisköhän leipoa joku minttusuklaa herkku :P Ei kai kun mieskin on hävittämässä rantapalloansa ;)
Mietin että tekisinkö pojalle taas joulukalenterin itse? Jos vaikka noita geomag-jutskii laittais sisään, niitä meillä on 18 osaa vaan ja tykkää rakennella niillä vähilläkin kovasti. Kalliiks tulee kyl sekin kalenteri... 24 luukkua pitäis täyttää.
Pojan seinätapetista ei ole vielä kuulunut mitään, jos ei ole perjantaihin mennessä tullut viestiä, niin sitten maalaan ite siihen akvaarion.
Kunnalisvaaliehdokaskin on löytynyt, oman kylän ihmisiä, semmoinen jota en oikeasti tunne mutta tiedän että tekee hyvää työtä. Jos sinä et vielä tiedä ketä äänestää googleta vaalikone.
lauantai 11. lokakuuta 2008
Lauantai
Anopille ollaan menossa tänään, poika on kai jäämässä yöksi sinne. Mitäs me sitten tehdään, ehkä leffaan tai kuntosalille tai muuta romanttista kahden kesken.
Sitä päkiksen omenakakkua tekis mieli, jokohan ohjeet pian saapuvat *lurps*
keskiviikko 8. lokakuuta 2008
päin näköä
Tänään sitten päkikselle kakulle. Poika jää melko varmasti kotiin kun ei kehtaa tulla huulen kanssa näkösälle. Kyllä varmasti hammasta särkee kun puudutus lakkaa. Vaan mitähän se mahtaa syödä... pelkkiä vanukkaitako? Se sitten selviää, kovia ruokia ei tod näk pysty 1-3 viikkoon syömään YHDELLÄ hampaalla. Poikani tuntie luultavasti ei pysty ollenkaa syömään kun yhtä hammasta särkee... Haluaako joku lyödä vetoa asiasta?
maanantai 6. lokakuuta 2008
Viikon alku
Kuivaa keliäkin on ennusteltu, myrsky täällä kopisteli peltejä katolla koko yön, nyt sitten pitäis olla aurinko iltapäivällä!
Sen verran on tullut siivoiltua remontin jälkiä että on pesuaineesta tullut ihottumat sormiin, tietää sitä että viikko ilman tiskivuoroa ;) Onneksi on kone sitäkin varten!
Mitenhän sinisten muutto meni?
Päkis en vielä tiedä pääsenkö keskellä viikkoa kakulle :/ katotaan mitkä työvuorot on. Tiistaina on pojalla kaverisynttäri hoplopissa. Mut jos on niinkuin alkuperäinen työvuoro niin pääsen jo 12,35. Onko mitään tsäänssiä päästä aikasemmin kahvittelemaan vai vaan vasta 17 (pliide?)
Lauantaina kävin kaupoissa 3 tuntia ettimässä keittiöjuttuja... Rahaakin meni vaikkei kaikkea löytynyt. Tilasin värisilmästä pojalle ihkun tapetin (merenalaista maailmaa) katotaan miten sen saa asennettua seinälle. 1-2 viikkoa toimitus aikaa.
torstai 2. lokakuuta 2008
Uutta kuutta taas!
Sua kaipaan, ikävistä ikävin, milloin beibi palaat takaisin.
Etkö tiedä, voi yksinäisen miehen viedä, marraskuu....
Enkelille tän päivän laulu päähän soimaan ;)
Mies vei pojan jo eskariin, heidän ryhmä lähtee jumppaamaan, minä mene vasta puol kymmeneks töihin. On ihanaa kun on mies kotona, pari iltaa meni kiukutellessa ikävää ukolle, mutta nyt taas normaalia koti-iltaa.
Saas nähdä kuinka akan käy, taitaa olla kaikki sadevermeet töissä mulla, kastunkohan aivan läpi kun lähden töihin kävelemään. Tai sitten lainaan ukon kalastusvehkeitä.

