keskiviikko 8. lokakuuta 2008

päin näköä

Mailasta tuli eskarissa pojalle naamaan, huuleen tuli haava ja hampaasta lähti pala. No onneksi on äiti lähellä ja samassa talossa hammaslääkäri. 15 minuuttia tapaturmasta oltiin jo ottamassa puudutusta ja röntgenkuvaa. Rautahammas ei ole onneksi vielä kokonaan valmistunut eli heiluminen ei toivon mukaan ole vakavaa; sanoi hammaslääkäri. Koloon laitettiin paikka ja hammas näyttää ehjältä. Heti ensiviikolle saatiin tarkastusaika.

Tänään sitten päkikselle kakulle. Poika jää melko varmasti kotiin kun ei kehtaa tulla huulen kanssa näkösälle. Kyllä varmasti hammasta särkee kun puudutus lakkaa. Vaan mitähän se mahtaa syödä... pelkkiä vanukkaitako? Se sitten selviää, kovia ruokia ei tod näk pysty 1-3 viikkoon syömään YHDELLÄ hampaalla. Poikani tuntie luultavasti ei pysty ollenkaa syömään kun yhtä hammasta särkee... Haluaako joku lyödä vetoa asiasta?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Eiköhän äiti tunne poikansa parhaiten joten en lähde vetoa lyömään. Paranemissäteitä täältä pojalle.
Pidä hauskaa päkiksellä!