Sitä on tullut hamstrattua taas lankoja... En laittanut kuvaan niitä lankoja joita vielä tarvitsen villatakkia varten. Ne voin kuvata sitten kun saan sen valmiiksi. Jonkinlainen uskonpuute ja uupuminen kirjoneuletta kohtaa on menossa. Kyllä se vielä valmistuu!!
Aivan ensin kerron että voin lahjoittaa kelle vaan ketä haluaa. Drops Fabel superwash lankaa näkyy vähän tuossa vasemmassa yläreunassa. ruskea-sini-harmaa sävyinen. Color 521. 1 avaamaton kerä ja 2 vähän käytettyä eli reilusti yli 100 g lankaa jotkut nilkkasukat saa varmasti niistä aikaiseksi. Mä en vaan jaksa noin ohuesta langasta vääntää sukkaa... ks linkki numeron takaa dropsin sivustolle.
Sitten löytyy minikeriä eri väreissä. Ostin ne silloin hello kitty lapasia varten.
puuvillalankoja ja aloitettu patalappu...
lankanoidan värjäämiä sininen ja tummansinen pikkuvyyhti. 100 % villaa
Gjestal sininen lanka 200g yksi hihatin aloitettu mutta nyt löytyi kotivinkistä vielä kivempi, se muuttaa siis muotoaan ;)
keltavihreä lankakerä josta piti tulla marikki tuleekin jotain muuta
puro kajo väreissä 100g huovutetut lapaset tulossa?? ehkä ensi talveksi ;)
Novitan katri vaal sininen ja valkoinen pari kerää.
wool lankaa joululahja sukista lila ja vaalpun. Sukatkin löytyivät laatikosta, ehkä ensi jouluna pakettiin asti...
fabel drops sinistä lankaa vajaa 50 g
alpakkaa reilu 50 g
ohutta villalankaa marjapuuron väristä vajaa kerä
vielä ohuempaa villalankaa. kokeilin huovuttaa niitä ja kyllä niilläkin onnistuu koneessa pienentäminen :)
Sekalaista seurakuntaa... Oli siis hyvä etten eilen Ogelin lankamaailmassani käydessä ostanut yhtään uutta. Hipelöitsin niitä vaan sen vartin verran siellä ja haaveilin lottovoitosta yms. Sieltä tarttui mukaan ristipisto lankoja ja aida kangasta. Katsotaan mitä niistä sitten syntyy.