perjantai 8. helmikuuta 2013

höh

Kävin näyttämässä kantapäätä ja niskaa lääkärissä. Lääkkeeksi määrättiin korkeammat kengät ettei kantapäähän tule niin paljon rasitusta ja painoa :)

Sitten pahempia uutisia; pitää käydä neulontatauolle :(Olkapää/niska on kipeytynyt ilmeisesti liiallisesta puikkojen kilkatuksesta, vaikka pääasiassa käytänkin bambu tai koivu -puikkoja... No höh.

Pidän viikon tauon heti kun saan appiukon sukat tänään valmiiksi ja sitten viikonpäästä juhlista syntymäpäivää  kokeilemalla kestääkö vai kipeytyykö vai oliko tauosta mitään apua.

Tajuaakohan tästä mitään?? Hitsin vitsit.

Käytiin töissä lasten kanssa pururadalla hiihtämässä 2,4 km lenkki. Olisin hiihtänyt toisenkin kerran sen mutta yksi kaveri päätti, että viimeinen ylämäki on liikaa ja luovutti, joten jäi häntä siihen psyykkaamaan ja lohduttamaan. 15 min päästä lupasi lähteä uudestaan hiihtämään seuraavalla kerralla :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kurja. :( Hartioihin jotain jääkaappikylmää tai pakastimesta kylmävaraaja pyyhkeen sisään.
Paketti on jo matkalla. Saapuu sopivasti tauon aikana sinua piristämään.
Pikaista paranemista.
T:SNY