tiistai 21. toukokuuta 2013

Toukokuun paljastuspaketti

Salaisen neuleystävän viimeinen paketti saapui! Sisällä on taas kaikkea kivaa!
Novitan Nalle lankaa luontopolku, turkoosia ja P. Cavallon aava. isoäidinneliöt houkuttelis noista nalleista...
 Vihreää teetä vadelmalla höystettynä, ihana purnukka vaikkapa teepussukalle, silmukkamerkkejä
 Uusin novita kesäkäsityöt lehti, sitä katselin kaupassa mutta onneksi en ostanut! Kivoja ideoita taas pullollaan. Ja kortti jossa on paljastus! Poppana on ollut minun salaiseni Virkkuuskoukku blogista.
Sain minä toisen sukan tehtyä ja yllärikerän lopuista kummipojalle puoleenväliin ekaa sukkaa. Toiset sukat tulevat vielä valmiiksi. Ekan kerän sisältä ilmestyi nappeja, mitäköhän huhtikuun toisesta kerästä ilmestyy!!!

Kiitos Poppanalle kivasta kierroksesta =) Minä olin itse Mimmukan salainen!

3 kommenttia:

Poppana kirjoitti...

Voi kuinka hyvältä nuo yllärikerän värit näyttää yhdessä. Vaikka itse sanonkin. :) Kelpais kyllä mullekin.

Poppana kirjoitti...

Voi kuinka hyvältä nuo yllärikerän värit näyttää yhdessä. Vaikka itse sanonkin. :) Kelpais kyllä mullekin.

Heidi kirjoitti...

todella upea paketti!
Ja sukka <3