lauantai 29. lokakuuta 2011

Ulkoiluviikko

Olen ollut ahkera lenkkeilijä. Viime viikon perjantaina lenkkeilin/hölkkäsin Solvallassa ja eilen myös. Kävin maanantaina ja tänään vielä kaverin kanssa kiertämässä paikallisen pururadan (5km). Ai niin kävinhän mä kerran salillakin tekemässä kahvakuula-treenin. Ei ole paljoa huvittanut salilla pörrätä kun on ollut nättejä ilmoja ja toi Solvalla johtuu kun pojan harkat on siellä. Toivotaan että tiivistymistä tapahtuu istumalihaksistossa toivotulla tavalla, laihtumiseen ei ole tarvetta. Olis vaan kiva kun housut näyttäis yhtä hyvältä kuin 10 v sitten.

Tänään jatkuu reippailu taloyhtiön talkoilla, kävin buukkaamassa itselleni saunan pesun sitten varmaan jatketaan haravoinnilla. Puikot jää nyt tauolle, ehkäpä huomenna?

tiistai 25. lokakuuta 2011

Uusin Ulla

Ulla on taas ilmestynyt.
Ainakin Sirle saattaisi päätyä minun puikoille tuolta Ullasta.