tiistai 4. lokakuuta 2011

kolmas pari uunista ulos

Siis kolmannet tämän syksyn  sukat ovat valmiit. Seiskaveikka lankaa kahta eri viheriää. Kirjoneuletta omasta päästä ja Suurikäsityö lehden erään puseron mallista.

2 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Kauniit :)

NalleKarhu kirjoitti...

Voi kun on ihanat ja toivotaankon vielä pukin konttiin sukkia vai voiko tonttu tehdä jotain muuta mielenkiintoista sinne ???