Tein kinuskikissan ohjeella Omena-vanilijaviettelys kakun. Pohjan vaihdoin gluteenittomiin kekseihin. Hyvää ja makiaa, ei pysty montaa palaa syömään! Nam!
Suolasen piirakan tein gluteenittomasta jauhosta-juustoraasteesta ja voista pohjan, täytteeksi puna- ja salottisipulia nopeasti paistinpannun kautta piirakkapohjan päälle, mustapippuria ja suolaa, tomaatinviipaleita sekä juustoraastetta. Uuniin 20 min ja voilà näpsäkkä piiras valmis, suppilovahverot olisi maistunut myös täytteessä mainiosti. Piirakka meni parempiin suihin ei siksi kuvaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti