Tässä näkyy suurin osa minun tähän asti saalistamistani puikoista, koukuista yms. tarvikkeista.
mittanauha
erimittaisia, paksuisia ja teräviä tai tylsiä neuloja löytyy vaikka kuinka monta + neulahuovutus + kinnasneulat
muoviläpyskä jolla tunnistetaan puikonkoot, puikkomitta??
2 palmikkopuikkoa
2 kpl lapasen peukkua varten isoa (jotain mikä tuo onkaan nimeltää) toinen on jossain lapasessa kiinni...
pyöröpuikkoja ainakin 2,5mm, 3mm, 4mm, 4,5mm, 5mm eri pituuksia, lisää on kiinni keskeneräisissä töissä
koukkuja mukamas vain ; 2x1,5mm, 2mm, 2,5mm, 3,5mm ja 4mm
sormikaspuikot 3mm 5kpl (wuhuu kaikki tallessa)
2mm ja 2,5mm puikkoja läjä
3mm puikkoja (liikaa)
3,5mm sopivasti kaksiin sukkiin ;)
4mm 9kpl (?)
4,5mm 5kpl
5mm 3kpl
pitkiäpuikkoja löytyy
2mm, 2,5mm, 3mm, 3,5mm, 4mm, 4,5mm, 5mm, 5,5mm, 6mm, 8mm ja 10mm.
Pärjäänköhän mä noilla??
Kiitos Salainen Neuleystävä Kevät 2013, inventaarioporkkana mielessä tulee käytyä läpi, ei todellaankaan lisää näitä puikkomalleja meille kotiin ;)
Erityisesti puiset ovat miellyttäviä, eivät kolista ja kilistä, eikä niin haittaa jos vähän jostain langoista tarttuu väriä matkaan...
edit. aamulla herätessäni muistin että onhan mulla uudet kerroslaskurit, sitten löytyy silmukkamerkkejäkin :) mitäköhän kaikkee noissa keskeneräisissä töissäkin mahtaa killua kiinni ;)
Näytetään tekstit, joissa on tunniste inventaario. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste inventaario. Näytä kaikki tekstit
lauantai 30. maaliskuuta 2013
maanantai 4. helmikuuta 2013
Lankainventaario
Sitä on tullut hamstrattua taas lankoja... En laittanut kuvaan niitä lankoja joita vielä tarvitsen villatakkia varten. Ne voin kuvata sitten kun saan sen valmiiksi. Jonkinlainen uskonpuute ja uupuminen kirjoneuletta kohtaa on menossa. Kyllä se vielä valmistuu!!
Aivan ensin kerron että voin lahjoittaa kelle vaan ketä haluaa. Drops Fabel superwash lankaa näkyy vähän tuossa vasemmassa yläreunassa. ruskea-sini-harmaa sävyinen. Color 521. 1 avaamaton kerä ja 2 vähän käytettyä eli reilusti yli 100 g lankaa jotkut nilkkasukat saa varmasti niistä aikaiseksi. Mä en vaan jaksa noin ohuesta langasta vääntää sukkaa... ks linkki numeron takaa dropsin sivustolle.
Sitten löytyy minikeriä eri väreissä. Ostin ne silloin hello kitty lapasia varten.
puuvillalankoja ja aloitettu patalappu...
lankanoidan värjäämiä sininen ja tummansinen pikkuvyyhti. 100 % villaa
Gjestal sininen lanka 200g yksi hihatin aloitettu mutta nyt löytyi kotivinkistä vielä kivempi, se muuttaa siis muotoaan ;)
keltavihreä lankakerä josta piti tulla marikki tuleekin jotain muuta
puro kajo väreissä 100g huovutetut lapaset tulossa?? ehkä ensi talveksi ;)
Novitan katri vaal sininen ja valkoinen pari kerää.
wool lankaa joululahja sukista lila ja vaalpun. Sukatkin löytyivät laatikosta, ehkä ensi jouluna pakettiin asti...
fabel drops sinistä lankaa vajaa 50 g
alpakkaa reilu 50 g
ohutta villalankaa marjapuuron väristä vajaa kerä
vielä ohuempaa villalankaa. kokeilin huovuttaa niitä ja kyllä niilläkin onnistuu koneessa pienentäminen :)
Sekalaista seurakuntaa... Oli siis hyvä etten eilen Ogelin lankamaailmassani käydessä ostanut yhtään uutta. Hipelöitsin niitä vaan sen vartin verran siellä ja haaveilin lottovoitosta yms. Sieltä tarttui mukaan ristipisto lankoja ja aida kangasta. Katsotaan mitä niistä sitten syntyy.
Aivan ensin kerron että voin lahjoittaa kelle vaan ketä haluaa. Drops Fabel superwash lankaa näkyy vähän tuossa vasemmassa yläreunassa. ruskea-sini-harmaa sävyinen. Color 521. 1 avaamaton kerä ja 2 vähän käytettyä eli reilusti yli 100 g lankaa jotkut nilkkasukat saa varmasti niistä aikaiseksi. Mä en vaan jaksa noin ohuesta langasta vääntää sukkaa... ks linkki numeron takaa dropsin sivustolle.
Sitten löytyy minikeriä eri väreissä. Ostin ne silloin hello kitty lapasia varten.
puuvillalankoja ja aloitettu patalappu...
lankanoidan värjäämiä sininen ja tummansinen pikkuvyyhti. 100 % villaa
Gjestal sininen lanka 200g yksi hihatin aloitettu mutta nyt löytyi kotivinkistä vielä kivempi, se muuttaa siis muotoaan ;)
keltavihreä lankakerä josta piti tulla marikki tuleekin jotain muuta
puro kajo väreissä 100g huovutetut lapaset tulossa?? ehkä ensi talveksi ;)
Novitan katri vaal sininen ja valkoinen pari kerää.
wool lankaa joululahja sukista lila ja vaalpun. Sukatkin löytyivät laatikosta, ehkä ensi jouluna pakettiin asti...
fabel drops sinistä lankaa vajaa 50 g
alpakkaa reilu 50 g
ohutta villalankaa marjapuuron väristä vajaa kerä
vielä ohuempaa villalankaa. kokeilin huovuttaa niitä ja kyllä niilläkin onnistuu koneessa pienentäminen :)
Sekalaista seurakuntaa... Oli siis hyvä etten eilen Ogelin lankamaailmassani käydessä ostanut yhtään uutta. Hipelöitsin niitä vaan sen vartin verran siellä ja haaveilin lottovoitosta yms. Sieltä tarttui mukaan ristipisto lankoja ja aida kangasta. Katsotaan mitä niistä sitten syntyy.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)