perjantai 30. huhtikuuta 2010

huhtikuun paketti

Hauskaa vappua jne! Tulin juuri töistä ja viimeiset lapset haettiin reilusti ajoissa =) aina mukava päästä aikasin kotiin.
Vielä ihanampi yllästys oli postilaatikossa, SNY huhtikuun paketti!
Tällä kertaa mukana oli 4 kerää tennesee puuvilla lankaa, keväisen vihreää ja pistaasipähkinäsuklaapatukka. Kirje! Voi harmi ettei alkuperäinen suunnitelma tuhkapilven takia onnistunut, olisi kyllä ihmetettänyt jos olisi Lontoosta postia tipahdellut =) No onneks kusti polkee ja posti kulkee! Ja paketti oli jo tänään täällä!

perjantai 23. huhtikuuta 2010

Suunnitelmia

Olen jo mietiskellyt päätäni puhki mitä ihanaa keksisin viimeiseen pakettiin Sny:nä. Jotain pientä käsityötä teinkin jo, ehkä jotain sitten helmeilyäkin voisi kun noita tuolla laatikossa on tarjolla ;)

Olen vähän yrittänyt salaa urkkia muita rinkiläisiä kuka minun salainen on mutta vielä en ole osannut kohdistaa häntä. Salaisuus paljastuu vasta toukokuussa!

Tänä viikonloppuna on pojalla nyt pe treenit, la espoonlahdencup turnajaisia! 4 peliä samana päivänä, onneksi ei tarvitse su olla myös mukana vaan poikia riittää seurassa. Jännä miten syksyllä ei edes halunnut harkkoja lähteä katsomaan ja nyt jo 2 viikon aikana uskaltaa ekoihin peleihin! Niin ne lapset kasvaa, kaiken aikaa.





tiistai 20. huhtikuuta 2010

no johan nyt

on kumma kun ei yhtään neulotuta, virkatuta tai helmeilytä! En ole pitkään aikaan tehnyt kotosalla mitään kummempaa käsityötä! Töissä tulee askarreltua lasten kanssa kuitenkin. Lumet on vähän sulaneet pihalla lisää, mutta nämä yöPAKKASET eivät auta ollenkaan minun multasormien kutinaa! Edelleen ne syksyllä jääneet kukkasipulit odottelevat tuolla kaapissa, mur!

lauantai 17. huhtikuuta 2010

Olotila

En tiedä miksi en ole aiemmin huomannut tätä linkkiä mutta ainakin se on tarpeen. tykkään siis Strömsö-sarjasta, katson sitä melko lailla säännöllisesti. Nettisivut on ruotsiksi ja ohjeiden seuraaminen tällä ruotsintaidolla on heikkoa. Mutta nyt sieltä bongasin Olotila sivuston jossa on suomeksi ohjeita =)

Esimerkiksi tämän askarteluohjeen kanssa oli todellisia ongelmia jouluna ;)

torstai 15. huhtikuuta 2010

Linkkejä

Jänniä linkkejä kavereilla ja kavereiden kavereilla, missäs muualla kuin feissarissa.
Nyt puhututtaa Islannin tulivuorenpurkaus, ja se tuhkan leviäminen. Mitenkä mahtaa lomalaiset lentää pohjoiseen jos siellä on niin tuhkaa ettei voi laskeutua ja tuleeko se tänne eteläänkin??

AIR Traffic LIVE

Ilmatieteenlaitos

sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Keilausta


Pojan kaverit kutsuttiin keilaamaan. Mukana oli 6 kaveria. Yksi oli unohtanut mutta tulivat yhtäkkiä yllätyksenä meidän ovelle tuntia myöhemmin. Sovittiin että poika menee tiistaina heille leikkimään iltiksestä.

lauantai 10. huhtikuuta 2010

Lauantai


Pojan 8 v synttärikakku. Gogosta otettu mallia, joku Star vai mikä lie oli kuvassa.
Sisällä 6 munan kakkupohja, suklaamoussea ja mansikkahilloa. Päällä vaahtokarkki"levy".
Tosi makea tuli, ja puolet vielä jäi vieraiden jälkeen syötävää. Pitää varmaan viedä töihin..


Hain isomummon kotoa ja sitten siskon Pasilan asemalta. Sieltä kotiin. Sitten piti lähteä viemään poikaa kaverin synttäreille Espoon Hoploppiin. Ensin mies prätkää rassaamaan. Samalla reissulla vein isomummon kotiin ja ajelin Sellon kautta Hoploppiin hakemaan poikaa. Ja vihdoin kotiin. Muutama metri tuli ajettua ihanassa keväisessä säässä.

keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Lauantainalkupuuhat

Kävin siis kaupassa ostamassa vaahtokarkkitaikinaan tarpeet. Teen kinuskikissan ohjeiden mukaan. Taikina on sitkeää ja tahmaista, ihan niinkuin kummitätini ovat minulle kertoneet. Eka kerta onnistui melkolailla tahmaisesti, onneksi älysin tehdä sekoitusta pesualtaassa... Huomenna sitten näkee miten kaulitseminen onnistuu, onnistuuko lainkaan että saa kuvaa maalattua!

torstai 1. huhtikuuta 2010

SNY maaliskuu


Se on täällä! Paketti haettu postista, ensin tulin kotiin ja sitten toisella kauppareissulla muistin hakea sen =) Paketista löytyi iloinen pääsiäskortti SNY:ltä ja 2 kerää turkoosia kittenmohairia ja 3 kerää SIRDAR Hug -lankaa. Kisulanka on tuttua siitä on tehty monet huivit ja vähän lapastakin mutta tuo Hug-lanka on ihan uusi tuttavuus! katotaan mitä siitä tulee jos otan sen Pääsiäisreissuun mukaan Ahvenanmaalle! Ja jotain vielä ihan uutta, "kaakaotikkari" tiedän muutaman ystävän jotka varmaankin haluaisivat myös tämmöisiä ;)

Oikein aurinkoista pääsiäisaikaa kaikille! Varsinkin SNY:lle!