Vielä ihanampi yllästys oli postilaatikossa, SNY huhtikuun paketti!Tällä kertaa mukana oli 4 kerää tennesee puuvilla lankaa, keväisen vihreää ja pistaasipähkinäsuklaapatukka. Kirje! Voi harmi ettei alkuperäinen suunnitelma tuhkapilven takia onnistunut, olisi kyllä ihmetettänyt jos olisi Lontoosta postia tipahdellut =) No onneks kusti polkee ja posti kulkee! Ja paketti oli jo tänään täällä!
