Kävin siis kaupassa ostamassa vaahtokarkkitaikinaan tarpeet. Teen
kinuskikissan ohjeiden mukaan. Taikina on sitkeää ja tahmaista, ihan niinkuin kummitätini ovat minulle kertoneet. Eka kerta onnistui melkolailla tahmaisesti, onneksi älysin tehdä sekoitusta pesualtaassa... Huomenna sitten näkee miten kaulitseminen onnistuu, onnistuuko lainkaan että saa kuvaa maalattua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti