lauantai 10. huhtikuuta 2010

Lauantai


Pojan 8 v synttärikakku. Gogosta otettu mallia, joku Star vai mikä lie oli kuvassa.
Sisällä 6 munan kakkupohja, suklaamoussea ja mansikkahilloa. Päällä vaahtokarkki"levy".
Tosi makea tuli, ja puolet vielä jäi vieraiden jälkeen syötävää. Pitää varmaan viedä töihin..


Hain isomummon kotoa ja sitten siskon Pasilan asemalta. Sieltä kotiin. Sitten piti lähteä viemään poikaa kaverin synttäreille Espoon Hoploppiin. Ensin mies prätkää rassaamaan. Samalla reissulla vein isomummon kotiin ja ajelin Sellon kautta Hoploppiin hakemaan poikaa. Ja vihdoin kotiin. Muutama metri tuli ajettua ihanassa keväisessä säässä.

Ei kommentteja: