Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lassi ja Leevi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lassi ja Leevi. Näytä kaikki tekstit

tiistai 7. joulukuuta 2010

Lumista iloa


Ihania ja ajattelemisen aihetta antavia Lassi ja Leevi ekologistataidetta. Pitääkin käydä kirjastosta lainaamassa pari opusta.






Nämä ja paljon lisää ideoita lumiukkoihin löytyy mm. täältä

lauantai 15. marraskuuta 2008

joulufiilis

Olen menossa optikolle... viikko sitten löysin uudet kehykset ja tänään näöntarkastukseen ja sitten maksamaan ne klasit...

Illalla mennään Terpalle trivial-iltaan, herkkua ja hyvää seuraa. Mennään koko perheellä ja jäädään yöksikin.


Mä tykkään ihan kauheesti näistä Lassi ja Leevi lumiukko jutuista, olenkohan minäkin psykologin tarpeessa... Harmi ettei täällä meillä ole vielä lunta vois tuonne parkkipaikalle parit keilaradat käydä tekemässä ;)

edit. illalla uudelleen, piti ottaa uudet lassit ja lumiukot kun joku suojaus oli suoraan nettiosoitteella otetuissa pätkissä... ;) Tuomiopäivä tulee!

Sinistä omppua on päivitetty.