maanantai 7. kesäkuuta 2010

päivän sarjis



Jos prinsessat ja prinssit olisi mennyttä aikaa ;)

sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

sunnuntain supinat

eilen innostuin pikkasen huovuttamaan, Tiiamarialta saamaltani vihreästä langasta ja villasta tein ensin pikkupussukan jossa töissä voin pitää kännykkää ja avaimia, silloin kun on mekkopäivä =) (taskuton päivä) Ja illemmalla vielä kokeilin tasohuovutusta, jotain isoapussia piti tulla, heitin sen lopuksi vielä pesukoneeseen ja tuli hyvä tiivis esim istuinalusta metsäeväsretkelle, värit on tosi nätit! Vielä on molempia iso kasa, ja kameran piuha kadoksissa edelleen eli kuvaa tulee niistäkin kun ehtii!

Pojan todistus on hyvä, matikan molemmat kohdat perustaidot ja soveltaminen kiitettäviä, huolehdit koulutyöstäsi ja itsenäinen työskentely kiitettävät, vuorovaikutustaidot kiitettävä. 5 kohtaa siis ensimmäisessä rivistössä. Loput hyvä kohdassa, koulun säännöt, toisten huomioon ottaminen, vastuullisuus kouluympäristöstä, ryhmätyöskentely, lukeminen, kirjoittaminen, ympäristötieto, uskonto, musiikki, kuvis, kässä ja liikka!

Paljon on erilaisia tapoja arvioida oppilasta ei mulla mitään kouluympäristön vastuullista suhtautumista ollut =)