Näytetään tekstit, joissa on tunniste urheilu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste urheilu. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Aurinkoinen sunnuntai

Aivan todella kaunis viikonloppu! Aurinko heloittaa. Eilen heittelin lumia pitkin ja poikin. Tänään myös vähäsen. Siivosin kasvihuonetta. Vielä ei uskalla muuttaa kasveja sinne kun on yöpakkasia. Ehkäpä Vappuna jo voisin pistää?

Kävin ensimmäisellä lenkillä "juoksemassa". n. 2,6 km sportstrakkerin mukaan. Siitä se lähtee. Hölkkää, kävelyä ja reippailua. Huomenna varmaan lihakset huutaa hoosiannaa ;)

Ensimmäiset krookukset putkahtelee nurmikon alta. Vielä niitä on niin vähän ettei viitsi kuvaa napata. Leskenlehtiä rehottaa rinteessä myöskin.

Viikossa tapahtunut hurja muutos lumien suhteen! Aurinko ja vesisateet ovat tuonneet kevään!

sunnuntai 29. kesäkuuta 2008

rasti ruutuun

Aloitin toukokuussa kun poika meni urheilukouluun rastitaulukon, rastin saa aina kun:
käy urheilukoulussa
pyöräilee kunnon matkan
käy uimassa
auttaa kotona oma-aloitteisesti siivouksessa
oppii uuden taidon

Palkinnoksi saa jäätelöannoksen (10 ruksia) tai esim. pelata xbox pelejä 1 h ajan. Nyt on ruksittu kai 13 ruutua. (Turkissa uimisesta annettiin vain yksi.)

Eilen auttoi tosi paljon tapetin poistamisessa. Ja olisi maalannutkin muttei annettu.

Tänään näytti kuinka hyvin osaa laittaa rusettia lenkkareihin!

Kellon tunnistaminen (osaaminen) sujuu jo melko sujuvasti. Sillä ei ole kiire. Kovasti aina katsoo kellosta milloin alkaa lastenohjelmat jne.

Minä tamppasin sohvan päälisiä ulkona ainakun oli sateesta taukoa ja ajelin nurmikon. Nurmikko kasvaa huimaavauhtia joka päivä. Viikko on pitkä aika olla leikkaamatta sitä.

Meillä on sauna lämpiämässä, kohta sujahdetaan sinne.

lauantai 7. kesäkuuta 2008

Tyhy


Huomenta!

Eilen vietettiin Työyhteisön hyvinvointi päivää meillä töissä tietenkin ;)

Käväistiin iltapäivällä Siuntiossa ammuskelemassa nuolia ja heittelemässä frisbiitä ja syömässä seisovasta pöydästä.

Minun oli tarkoitus parin kaverin kanssa mennä terassille illalla mutta vatsa teki tepposet ja meni ympäri-ämpäri. Vieläkin aristaa mahaa mutta ruoka pysyy sisällä.

Jousiammunta oli oikeasti tosi kivaa ja pari kertaa sain osuttua keskimmäiseen mustaan ympyrääkin (halkaisia 10-15 cm) Ammuskelimme jostain 20-30 m päästä maalitauluja. Kipinän lailla moni meistä innoistui jouskareista ja päätimme mennä porukalla uudestaankin tähtäilemään. Siuntiossa on ehkä turhan kallista omasta pussista ammuskella uudelleen mutta jos porukkaa on tarpeeksi sekään ei tunnu pahalta hinnalta (100 €/ tunti sis. ohjauksen + välinevuokrat 7 €/ hlö) Meiltä ajaa alle 30 min sinne ;) vink vink

Tämmöisen jousen saa 300 €.


Pitää tässä kesän aikana kartoittaa muitankin lähiseudun paikkoja missä pääsisi kisaamaan.