lauantai 26. heinäkuuta 2014

Kesää kirjojen kanssa

On tullut pari kirjaa luettua kesän mittaan.

Nyt aloitin lukemaan;
Arnaldur Indridason, Sameissa vesissä.

Olen lukenut Anna Janssonia tänä kesänä:
Vaitelias Jumala
Jäljet lumessa
Outoja Lintuja
Haudankaivaja
Unissakävelijä
Murhan alkemia

Lukemista odottaa vielä: Kalpeat ja kuolleet, hopealantti, pääkallovaras, hylynryöstäjä ja loputon uni

Vielä on kesää jäljellä :)

Christian Rönnbackan Julma luin yhdessä illassa ja odottelen tänä vuonna ilmestyneen kirjan tuloa kirjastoon.

Dekkareita kuluu siis. Facebookin Dekkarihulluissa suositellaan Katherine Nevillen romaaneja Kahdeksan ja Tuli. Joita aion myös testata.


Jos olet lukenut jonkin kivan dekkarin, mielellään pohjoismainen kirjailija otan vinkin vastaan!