Sain miehen siskon tytölle tulevan vanhan ja varastossa huonoon kuntoon menneen nukkekodin kunnostettavaksi. Itse pyysin tekemistä sairausloman ajaksi. :) Tässä on kuvat lähtötilanteesta.
Katto on jo päällystetty, vielä tulee maalia päälle. Ensin laitoin nyörit pitkitääin katolle ja liimasin kiinni "pellit" eli lahjakassin.