Näytetään tekstit, joissa on tunniste Varjo-sny. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Varjo-sny. Näytä kaikki tekstit

lauantai 20. lokakuuta 2012

Aaapuuva!

Tein työkaverille ja hänen lapsilleen lapasia ja sukkia ja nyt muutkin haluavat niitä! Oijoi! No kivaahan se on neulominen, eikös juu!

Töissä ohjasin lapsille suujumppaa. Lopuksi maalailtiin pillien avulla taidetta. Maalipisaroita ensin paperille ja sitten pillin kautta puhallettiin pisarat leviämään joka puolelle. Jännä että osalle eskarilaisista puhaltaminen on hankalaa. Hyvää harjoitusta on sekin siis.

Päkäpää on saannut kaksi pakettia lokakuussa SNYltä. Synttär-i ja lokakuun paketin.
Minä sain kortin ja sen mukana ihanan kynttiläpussukan. Paperipussin johon on leikattu aurinko ja sinne sisälle lasipurkissa voi laittaa tuikun loistamaan. Kyllä se olikin kaunis pimeässä illassa. Mies vaan motkotti paloturvallisuudesta... Voi olla että modaan vähän sitä eli leikkaan auringot jonkin sopivan maljakon ympärlle kiinni. Sitten on turvallisempi tuikkupaikka! Kaunis se on!

Onko joku muu saannut ja mitä on paketista tupsahtanut??

Omena


sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Paketit

Hellurei!

Lokakuu on puolessa välissä. Elikkäs paketteja kokoamaan. Onko joku jo saannut paketin??? Jos ei jaksa omaan blogiin laittaa voisiko vaikka kommentoida tähän? Pysytään kartalla. Olisi kurjaa jos joku jää ilman.

Aiheena oli tekemispaketti, laita pakettiin jokin lempiohjeistasi jonka haluat paljastaa ystävällesi, mukaan tarvikkeita.

Viralliset SNY syksy 2012 sivut ovat myös hyvä insipiraation lähde!

Omena

torstai 4. lokakuuta 2012

Hyvät...

Hyvät (koettakaa ainakin olla) Rakkaat (varmasti olette) ja  ihanat (kyllä vain) Varjo-SNY:läiset!

Onko kaikki lähettänyt ja saannut paketin!!!???  Vielä tämä viikko niin pääsen FB tarkkailemaan teitä paremmin. Jos omatunto kolkuttaa niin äkäseen tekemään pakettia ja postiin!

Nyt on siis jo Lokakuu. Ja muistaakseni meidän pitää lähettää toisillemme jokin lempiohjeistamme tarvikkeineen. Helpommin sanottu kuin tehty. Siis sillä tavoin ettei paljasta itseään tässä kuussa... Mun lempiohjeet on ainakin niin tunnistettavisssa... Kääk! Täytyy laittaa varmaan semmoinen toiseksi tai kolmanneksi eniten käytössä oleva ohje ;)

Kävin juuri pokkaamassa itselleni todistuksen 2 (ov) verran työpaikkaohjaajankoulutuksessa. Mukavia luentoja ja aktiivista keskustelua minun ja kahden muun osallistujan kesken, muut 20 olivat hiljaista sorttia X)
Haluaisin vielä käydä 3 lisäosaa koulutuksesta. katsotaan mahdunko mukaan. Opiskelu kannattaa aina.

Omena

perjantai 28. syyskuuta 2012

Kuvapäivitystä pukkaa

Kuvia, Kuvia ;

Salainen paketti sisältää supersoft villaa 3 eriväristä kerää ja ohjeen pitsihuiviin, katsotaan nyt tuleeko näistä tuollainen vai minkälainen huivi. Kauniita värejä valitsit! Kiitos S.N.Y.


Oikeasti nämä ovat luonnonvalkoiset, mustia ja turkooseja kuvioita, seiskaveikka lapaset työkaverin tytölle.

Oranssia nallelankaa, josta tein kuviolliset sukat jämäpätkistä. Kirkkaan kirjavaiset ovat nämä lämpimäiset. Jos vaikka pukinkonttiin sujahtaa :)

Lasten sukat, myös pukinkonttiin matkalla. Superwool langasta. Lila-pinkit.

torstai 13. syyskuuta 2012

Mitä kuuluu?

Kuuluu hyvää :)

Olen reipastunut ja paljon edellisistä viikoista. Kävin eilen töissä kääntymässä moikkaamassa lapsia ja työkavereita. Ja apteekissa ja kahvilasta hain lounasta, sekä varasin ajan kampaajalle huomis aamuksi.
Eilen oli vielä pojan luokan vanhempainilta. Sielläkin olin koko ajan ;)

Harmi vaan Enkeli ettei kokkipeli etene XD

Salaisia paketteja olen kuullut että kaksi on tullut jo perille. Nythän on vasta puoliväli kuuta eli on hyvää aikaa vielä tehdä hauskoja yllätyksiä ystävillemme. Päkäpää ja Sininen ovat saanneet ensimmäiset muistamiset.

Aloitin tekemään jämälangoista sukkia, niistä tulee ihanan kirjavatsatusukat =)

Chileissä näkyy monta marjaa, yksi on jo ehtinyt punastuakin.

Kaverin 5 viikkoista vauvaa olen kaksi kertaa käynnyt tuoksuttamassa ja ehkäpä tänään pääsen taas?? On ne pikkuisimmat ihania. Oma kun on jo ISO poika 10 v.

lauantai 25. elokuuta 2012

Varjo-Sny

Sain kasaan mukavan pienen Naisporukan lähettelemään toisillemme paketteja =)

Mukana on Nalle, Päkis, Lentävä, Enkeli, Sininen ja minä.

Käytämme sama ideaa kuin oikeakin syksyn SNY kierros :)

Nyt vaan odottelemaan että koittaa syyskuu ja saa laittaa ensimmäisen paketin matkaan ;)

Leikkimielellä mukana ollaan ja ei ole pakko blogata kuvaa jos ei halua, minä taidan julkaista kaikki ihanuudet mitä saan :P