Tein työkaverille ja hänen lapsilleen lapasia ja sukkia ja nyt muutkin haluavat niitä! Oijoi! No kivaahan se on neulominen, eikös juu!
Töissä ohjasin lapsille suujumppaa. Lopuksi maalailtiin pillien avulla taidetta. Maalipisaroita ensin paperille ja sitten pillin kautta puhallettiin pisarat leviämään joka puolelle. Jännä että osalle eskarilaisista puhaltaminen on hankalaa. Hyvää harjoitusta on sekin siis.
Päkäpää on saannut kaksi pakettia lokakuussa SNYltä. Synttär-i ja lokakuun paketin.
Minä sain kortin ja sen mukana ihanan kynttiläpussukan. Paperipussin johon on leikattu aurinko ja sinne sisälle lasipurkissa voi laittaa tuikun loistamaan. Kyllä se olikin kaunis pimeässä illassa. Mies vaan motkotti paloturvallisuudesta... Voi olla että modaan vähän sitä eli leikkaan auringot jonkin sopivan maljakon ympärlle kiinni. Sitten on turvallisempi tuikkupaikka! Kaunis se on!
Onko joku muu saannut ja mitä on paketista tupsahtanut??
Omena
1 kommentti:
Ei ole näkynyt pakettia mutta omakin odottaa ensi viikkoa jos ehtisin sen käydä pudottamassa postiin.
Lähetä kommentti