torstai 25. lokakuuta 2012

Jotain uutta

Löysin TeeTeen eli tekstiiliteollisuuden sivuilta ilmaisia ohjelehtisiä.
Jos vaikka löytyy jotakin kivaa kannattaa käydä selailemassa siellä.

Pakkaspäiväksi kääntyi tämä päivä.

Viime lauantaina treffasin Päkiksen ja Sinisen Helsingissä. Ostin teetä Ouncesta ja löysin syksytakin sekä uuden pelin kotiin (Dominion) olen kyllä pelannut alkuperäistä peliä Päkiksen ja Sinisen kanssa ja muidenkin akkojen kanssa aiemminkin. Kiva korttipeli. Taktikointia ja Suuri tunteita ;)

Lokakuu käy vähiin kohta on jo marraskuu :) Joulu lähenee!!!

Ei kommentteja: