lauantai 30. maaliskuuta 2013

puikot, koukuttimet ja muut vempaimet

Tässä näkyy suurin osa minun tähän asti saalistamistani puikoista, koukuista yms. tarvikkeista.

mittanauha
erimittaisia, paksuisia ja teräviä tai tylsiä neuloja löytyy vaikka kuinka monta + neulahuovutus + kinnasneulat
muoviläpyskä jolla tunnistetaan puikonkoot, puikkomitta??
2 palmikkopuikkoa
2 kpl lapasen peukkua varten isoa (jotain mikä tuo onkaan nimeltää) toinen on jossain lapasessa kiinni...

pyöröpuikkoja ainakin 2,5mm, 3mm, 4mm, 4,5mm, 5mm eri pituuksia, lisää on kiinni keskeneräisissä töissä

koukkuja mukamas vain ; 2x1,5mm, 2mm, 2,5mm, 3,5mm ja 4mm

sormikaspuikot 3mm 5kpl (wuhuu kaikki tallessa)

2mm ja 2,5mm puikkoja läjä
3mm puikkoja (liikaa)
3,5mm sopivasti kaksiin sukkiin ;)
4mm 9kpl (?)
4,5mm 5kpl
5mm 3kpl

pitkiäpuikkoja löytyy
2mm, 2,5mm, 3mm, 3,5mm, 4mm, 4,5mm, 5mm, 5,5mm, 6mm, 8mm ja 10mm.

Pärjäänköhän mä noilla??

Kiitos Salainen Neuleystävä Kevät 2013, inventaarioporkkana mielessä tulee käytyä läpi, ei todellaankaan lisää näitä puikkomalleja meille kotiin ;)

Erityisesti puiset ovat miellyttäviä, eivät kolista ja kilistä, eikä niin haittaa jos vähän jostain langoista tarttuu väriä matkaan...
 edit. aamulla herätessäni muistin että onhan mulla uudet kerroslaskurit, sitten löytyy silmukkamerkkejäkin :) mitäköhän kaikkee noissa keskeneräisissä töissäkin mahtaa killua kiinni ;)

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

pääsiäisviikko

Poika sairastui, flunssaa, kuumetta, yskää. Minä toivon mukaan sairastin taudin jo helmikuussa...
Snyltä tuli sähköinen pääsiäiskortti, kiitos!

Snyltä saamistani langoista on syntynyt hänen antamallaan ohjeella pääsiäismuna tiskirätti sekä kännykkäpussukka. Se toinen aloittamani pölynpyyhin on vielä puikoilla. olen saannut aikaiseksi tänä keväänä monta keskeneräistä työtä :) Taitolaji sekin, vai mitä!
Viime lauantaina tein muffiineja kummipojalle perheineen, kävivät täällä leikkimässä ja vaihtamassa kuulumisia. Alla on kirpparilöydöistä kasaamani tarjoilukerrosastia. Muffinit on tehty ohjeella mikä löytyy amerikkalaismuffinivuokalaatikosta. Sekä oma muokkaamani omenahilloketäyte.

tiistai 19. maaliskuuta 2013

Valmiita maaliskuussa

Sny:n lähettämistä langoista on jo syntynyt, yksi tiskirätti pääsiäismunalla ja kännykkäpussukka (niitä on kyllä kiva ja nopea tehdä) Toinen rätti on puikoilla. Kuvaa tulee myöhemmin :)

torstai 14. maaliskuuta 2013

Maaliskuun paketti

Ihanan ruusuisen paketin sisältä löytyi,


 Bambulankaa 3 eri väriä, vaaleansininen, vihreä ja luonnonvalkoinen.
Lisäksi oli veikeä sammakkokuppi teepussukoille tai -pallolle. Suun saan makeaksi  SNY:n lähettämällä hedelmärae pussukalla. Kerroslaskurikin oli pistetty matkaan mukaan, kiitos sitä minulla ei ole ja jospas nyt saisin tehtyä villatakin hihat valmiiksi :)



Kisuja on vielä lankakerien kanssa kortissa!


Iloisen keltaisia tiputarroja, Angry Birds tatuointeja (ne menee ehkäpä kummipojalle).
Lankojen mukana tuli vielä kaksi ohjetta tiskirätin tekemiseen. Sisko onkin minulle niitä muutaman tehnyt ja olen tykästynyt Bambulangasta tehtyihin! Tulee käyttöön! Kiitos :)

Tässä vielä kuva mosaiikkilaatasta jonka askartelin viimeviikolla


sekä maakellarin kyltti.
Lisää vastauksen tähän :) Kiitos SNY sain kyllä naistenpäivän kortin, unohdin sen tähän kirjoittaa :) Kiitos! (raportoin sen kyllä emolle) Ensimmäinen tiskirätti on kohta valmis! Turkoosilanka on juuri mun värinen! Kohta saa pölyt kyytiä... tai huomenna... tai ensi viikolla... tai huhtikuussa... *hihi*

tiistai 12. maaliskuuta 2013

14000 kävijää

Taidan olla itse joka täällä useimmiten käy ;)

No enkeli, päkis ja nalle saavat runoillaan palkinnot ilman arvontaakin. Osoitteetkin mulla on jo joulukortteja varten.

Viime viikon reissussa oli kivaa. Allasjumppaa, sisäliikuntaa, venyttelyä, hyvää seuraa, ruokaa ja askarteluhuone. Valmiista askarteluista kuvia myöhemmin. On niin vaikeeta ollut ottaa tuo kamera esille kotona ja ladata kuvia. Mutta laitan, laitan.

Keväistä viikonjatkoa! pakkasilla mennään tämäkin viikko. Hrr.

-omppu