tiistai 12. maaliskuuta 2013

14000 kävijää

Taidan olla itse joka täällä useimmiten käy ;)

No enkeli, päkis ja nalle saavat runoillaan palkinnot ilman arvontaakin. Osoitteetkin mulla on jo joulukortteja varten.

Viime viikon reissussa oli kivaa. Allasjumppaa, sisäliikuntaa, venyttelyä, hyvää seuraa, ruokaa ja askarteluhuone. Valmiista askarteluista kuvia myöhemmin. On niin vaikeeta ollut ottaa tuo kamera esille kotona ja ladata kuvia. Mutta laitan, laitan.

Keväistä viikonjatkoa! pakkasilla mennään tämäkin viikko. Hrr.

-omppu

Ei kommentteja: