Osasin, opettajan avustuksella ja hänen pitkällä pinnallaan, tehdä käsinuken huovuttamalla!
Enkeli on niin onnellinen että saa tämän "koevedoksen" käsinukke-kokoelmiinsa! Siksi en laita kuvaa tänne ;) Sitten minä aloin tekemään hattua (hihii) sen huovutan ens torstaina.
Oikeesti se on kivaa ja oikeesti on hyvä että on joku ammattilainen korjaamassa virheitä =) Tarvitaan vaan villaa, mäntysuopaa, pyyhe, bambumatto ja kuumaa vettä. Se rullaus tuolla bambumatolla sinetöi huovutuksen, sillä saa muokattua ja tiivistettyä nopeammin kuin pelkillä käsillä, sitten lopuksi vanutetaan kuuma-kylmä-vedessä puristelemalla. Uskomattoman helppoa kun ei hosu... (mikä on mun heikkouteni, kuten tiedätte) Nallekin voisi joskus kokeilla huovuttamista mun kanssa!
Juu viikonloppuna oli kivaa, kiitos Sini, Päkäpää ja Enkeli. Mun auton mittariin tuli 475 km...
Voi oispa jo torstai ja pääsis hatun kimppuun!
Tänään mennään tupareihin, miehen siskolle, lahja on jo hankittu.