Katselin vanhan blogin Chilisivuja, sieltä sain ymmärtää että vuosi sitten chilit alkoivat jo kukkimaan. Nyt on kyllä eri lajike kuin vuosi sitten mutta nuppuja ei näy vielä. Noh nyt saa ulkoiluttaa ihan huoletta purkkeja pihalla, maa on lämmin. Työkaverilta sain amppelitomaatin jossa on nuppuja. Saa nähdä tuleeko ihan tomskuiksi asti. Mustassa viinimarjapensaassa on jo raakileita! Kirsikkapuu kukkii todella runsaasti.Tänään appiukolle grillaamaan.






