Sininen:
Voin tehhä mistä langasta vaan kunhan ei ihan liian kapeesta. Nyt oon tehny kahdet seiskaveikasta eli isoveli käy vallan mainiosti. Kunhan et ole oksutaudissa kun tulet tuomaan niitä!
Nalle:
Sain ystävältä tilauksen Nallelle sukista, ylipolven menevistä. Tänään lähtee postissa kuori matkaan.
Enkeli:
Parantukaa pian ja pitäkää tikit päässä!
Päkäpää:
Samma juttu teillekin paranemista! En tule kyllä nyt käväseen jos teillä taudit riehuu.
Mitäs Sipe puuhaa kun ei oo kuulunu pitkään aikaan?
Oppisopimuspaikkaa haaveilen vieläkin. Hitsi pitää jaksaa ootella kevääseen ennenkuin selviää työtilanteet. Yksi paikka on jo tiedossa, mutta se varmistetaan vielä, jos oli kuitenkin mahdollisuus tuossa samassa jatkaa. On se toinenkin paikka suht lähellä et kesällä hyvinkin fillarilla vetelee, mut kuitenkin...