lauantai 26. tammikuuta 2008

Lauantai

Noo, en nyt tiiä kuinka taitava olen tässä muokkailussa. Tässä sivustossa kun menee ulkoasu kohtaa siellä on palkki mihin saa omalta koneelta ladata kuvan. Että kyllä muutkin sen pystyy omalle blogille laitteleen ;)

Tulin koneelle kattomaan miten kaupat aukeaa housujen ostoa varten. Nyt olen jo pelannut ja täällä kirjottelemassa, iltasanomat lueskelin ja Wagnerin katoin. Mutta sitä kauppojen aikoja en ole vielä päässyt vilkuilemaan. Eiköhän ne 10 aukea viimeistään. Eli puolen tunnin päästä lähden jo ajamaan. Ehkä jo kohta voi käydä ruokakaupassa ensin. Pääsen sitten nopeammin kotiin takaisin.

Kurjaa kun ei pakkanen pidä :/

Siskon kanssa eilen puhuttiin, pyysi omaispäiville vireysviikolle. Mutta juuri se viikonloppu on jo sovittua juttua jota ei voi perua. Harmittaa ihan kamalasti. Ehkäpä jos sisko haluaa laitan uudet kirjotumput lohdutukseksi postissa lämmittämään. Niistä puuttuu enää 1½ peukkua. Ja lankojen päättelyt. Vinkki jos joku haluaa ekojen näköiset tumput (kuva alla) Niin lankoja ostamaan ja mulle kiikuttamaan, olen tykästynyt malliin voin vielä ainakin muutamat neuloa.

2 kommenttia:

Sininen kirjoitti...

Hep! Mulle... Tekisitkö puna-valkoset, vai olisko ideoita mikä muu väriyhdistelmä sopisi sen mun talviviitan kanssa? Riittääkö kerä molempia? Tykkäätkö neuloa isoveljestä, tulis vähän lämpimämmät...

Nalle kirjoitti...

Kiva blogi ja kuva on todella magee. Ne tumput ovat todella kivat että voisin ottaa ne synttäri lahjaksi mutta siitä viikon lopusta ei tarvitse olla paha mieli olin jo vähän miettinyt että se on siltä päin katsottuna kovin kaukan että et varmaan tule. Mutta oli mukava kysyä. Tuli itselle hyvä mieli kun kysyin asiasta. Enkä vain olettanut että et pääse kuitenkaan. Olen tässä vain vähitellen opettelemassa kysymään kaikenlaista ja myös kertomaan kaiken laista. Tähän asti se on ollut kovin työn takana. Vietetään sitten josku mukava viikonloppu teidän perheen kanssa tai vain muutenvaan. Muuten oletko saanut selville miten näille sivuille saa laskurin minä en ole sitä viellä ratkaissut.