Näytetään tekstit, joissa on tunniste pelit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pelit. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 18. tammikuuta 2009

pikkuinen on kipeä

Eli poika. Eilen oli leikkimässä naapurin mummon lapsenlapsen kanssa. Pojat seikkaili ulkona ja sisällä. Sitten tuli yhtäkkiä kotiin kiukkuisena. Olivat leikkineet niin ettei vessaan ollut ehtinyt. Suihkuttelun jälkeen valitti päänsärkyä eikä ruokaa suostunut syömään. Onneksi joi sentään. Tajusin sitten mitata kuumetta, 38 asteeseen kipusi mittarin elohopea. Ja poika nukahti puoli 8 meidän sänkyyn. 8 herätettiin ja pestiin hampaat. Saatiin omaan sänkyyn nukkumaan. Aamulla vasta puoli 9 jälkeen alkoi kuulua kolinaa sängystä. Päätä särkee vieläkin ja silmiä aristi valo (myös illalla) Mittari kainaloon ja 39 tulos tänään. Juomaa ja lepoa. Ruokaa ei edes suostu miettimään... Äsken kävi suihkussa ja tuli parempi olo. Nyt saa testata xboxia jos vaikka vähän piristyisi. Eli mulle tulee kotipäiviä lisää.

Olisi ollu koulutusta ma+ti mutta kun muutenkin olo on mitä on niin en laita yhtään vastaan että jään kotiin hoitamaan poikaani. Miehellä on päivystys ja siitä on vaikeampi olla poissa. Mulle on jo töissä muutenkin sijainen hankittu eli jää vaan sivistys pienemmälle tällä viikolla.

Sivistyksestä puheen ollen. Olen tässä viikon mittaan tykännyt pelata -defense -pelejä. Tornit tai ukot puolustaa örkkejä vastaan. En tiedä mikä lie koukuttaa, strategia pelit on aina ollu mun juttuni. Tässä teille pari kivaa linkkiä jos tahtoo tappaa parit oliot tai tankit =)

Tower defense
, Canyon defense, Ultimate defense

maanantai 25. elokuuta 2008

sairasta?

Löysin tämmöisen pandemic-pelin eilen ja olen nyt tartuttamassa virusta koko maailmaan saadakseni kaikki immeiset tuhottua... koukuttava peli, kokeilin eri moodeilla ennen kuin nyt ekaa kertaa sain kaikki maanosat tartutettua viruksella.

Huomaa että välillä aika käy pitkäksi täällä kotona kun tuo poika on helppohoitosesti kipeänä.

lauantai 23. elokuuta 2008

piirrä-pelaa

mieheni on koukussa tämmöiseen peliin: MAGIC PEN

oletko sinä??

torstai 26. kesäkuuta 2008

lisää pelejä

Kuka muistaa pelanneensa nuorena näitä
Lemmingsejä??

Pistäkää ukkelit kaivamaan ja rakentamaan tai räjäytä koko potti.

Laivalla oli mukavaa ja maissakin käytiin. Tuliaisia otettiin vain itselle. Päästiin mojitojen makuun, huomenna siis pitää mennä ostamaan minttua =P

mojito

10 cl sodaa
mintunlehtiä
2 tl sokeria
4 cl vaaleaa rommia
2 cl limemehua

Cuba Libre

jäitä
4 cl vaaleaa rommia
kolaa
sitruunaa

Caipiroska

1 limetti leikattuna 6 lohkoon
3 tl tomusokeria
reilu loraus votkaa (2-4 cl)
jäitä

keskiviikko 25. kesäkuuta 2008

White

kuinka pitkälle jaksat pelata tätä iltalehden pelisivuilta löytyvää peliä jaksat pelata

white jigsaw

Mä olen vasta 10X7 menossa.