Aamulla mentiin lasten kansa jumppasaliin; aluksi vähän maa-meri-laivaa lämmitelyksi, sitten otettiin kapteeni käskee -leikkiä, pallon kuljettamista temppuradalla (kainalossa, polvien välissä, leuan alla ja selän takana) piti mennä hula-renkaan läpi, kävellä penkin päällä ja hypätä maaliin =)
Sitten saivat itse keksiä mitä tekevät loppu ajan. Tietysti taas renkaat ja köydet vedettiin ja monet korispallot!
Käytiin pikaisesti ulkona ennen lounasta ja lepohetken jälkeen taas pihalle! Ihana kevät aurinko paistaa ja siitä nautittiin. Välipalan jälkeen valmisteltiin loppuun äitienpäivä askartelut ja taas pihalle mesoamaan ;) Tänän vuonna kasvatetiin ruukuissa elämänlankaa ja tehtiin hiilellä piirtäen äitien muotokuvat!
Vaikka aamulla on ollut autojen ikkunat jäässä olen polkenut pyörällä töihin, eihän tuossa ole kuin parin minuutin sutasut perille. Eilen jouduin taas silmälääkäriin ja tulehdusta taas pukkaa :/ tippakuuri ja kontrolliin kesäkuussa. Ihme stressisilmä tämä oikea on, vähän kun koulujuttuja joutuu kiireemmin tekemään ja tuskailemaan ni heti alkaa tykyttää... Pieni stressi on terveellistä miksi ihmeessä pitää tää tulehdus aina silloin tulla, sitten vasta stressaantuukin kun ei pääse kunnolla salille yms.

Chilit kasvaa ja kukoistaa, no ei vielä kuki kuintenkaan! Isoja lehtiä kasvaa ja olen koulinut taimia leveämmelti kasvamaan ruukuun, jakanut kahteen ruukkuun jne. Yhden ruukun tein itselleni, nyt kokeilen sitä bonchiliä eli typistettyä kasvua chilissä! Katotaan kuinka akan käy ;) saako ukko chilejä syödäkseen!
Lauantaina on pojalla karuselliturnaus Karjaalla. siellä pitäisi olla jo kello 9 aamulla! huh huijakkaa pitää lähteä 8 jälkeen ajelemaan sinne päin. Huomenna siis eväitä ostamaan.