perjantai 21. toukokuuta 2010

perjantai lopuillaan

Aurinkoa on piisannut tällä viikolla, iho ruskistuu ei vielä käristynyt kuitenkaan... Onneksi!

Viimeinen SNY paketti lähti matkaan ja odoittelen päivitystä joko on kotiin asti päässyt!

Huomenna taloyhtiöntalkoot, lisää pihalla oloa ja juoruumista ;)

Pojalla harkat aamupäivällä ja sitten relax.

Töissä on niin paljon askarreltupaskarreltu ettei ole kotona mitään saannut aikaseks, ainiin ne pyykit taas tuolla koneessa. Pitääkin mennä tästä suoraan laittamaan kuivumaan!

Tulipas monta huutomerkkiä, paljon välii!! Pari lisää mahtuu maailmaan =)

Viimeistä pakettia ja paljastusta odotellaan, kivaa on ollut mukana lahjonssa ja lahjojen saamisessa. Taidan syksyllä taas osallistua, ehkä kesälläkin saas nähdä pitäis saada nuo langat kai saada aikaseks puikoilleki ennen uutta kierrosta ;)

Ei kommentteja: