maanantai 30. toukokuuta 2011

TUNNUSTUS

Tunnustuspalkinto


Sain Lentävältä tunnustuksen =) ja tähän liittyen pitäisi kertoa kahdeksan asiaa itsestään

1. Olen aamuvirkku
2. Pidän taikinasta enemmän kuin leipomisesta
3. Lempivärini on turkoosi
4. Grilliruoka on parasta milloin vaan!
5. Agatha Christie on lempikirjailijani, olen myös nähnyt lähes kaikki tv-sarjat ja elokuvat hänen teoksistaan
6. Olen omistuisen kiinnostunut patologiasta (dekkarikirjat esim. Kathy Reichs, C.S.I :t, Valtteri Suomalaisen kirjat)
7. Opiskelen lähihoitajaksi ja suunnittelen jo seuraavaa opiskelua (Rolling stone..)
8. Voin syödä salmiakkia kunnes tulee pahaolo

perjantai 20. toukokuuta 2011

Laiskuutta?

Paketti odottelee täällä, pitäis postittaa... Siis se Annien paketti ja Sny paketti ja  ja ja koulutehtävätkin odottaa. No pitänee ryhdistäytyä lomaan on enään 9 päivää =)

lauantai 7. toukokuuta 2011

Ahvenanmaan loma

 Olimme koko pääsiäisviikon Ahvenanmaalla. Aurinko lämmitti, parina päivänä ripsotteli vettä. Grillattiin ja nautiskeltiin. Kun pojan kummisetä tuli kiirastorstaina perille, hän vei lapsia ja aikuisia joka päivä veneellä merelle kalaan ja ihailemaan maisemia. Lapsilla oli perinteinen pääsiäimunien etsintä päivä ja suklaata tuli syötyä yllin kyllin.