maanantai 30. toukokuuta 2011

TUNNUSTUS

Tunnustuspalkinto


Sain Lentävältä tunnustuksen =) ja tähän liittyen pitäisi kertoa kahdeksan asiaa itsestään

1. Olen aamuvirkku
2. Pidän taikinasta enemmän kuin leipomisesta
3. Lempivärini on turkoosi
4. Grilliruoka on parasta milloin vaan!
5. Agatha Christie on lempikirjailijani, olen myös nähnyt lähes kaikki tv-sarjat ja elokuvat hänen teoksistaan
6. Olen omistuisen kiinnostunut patologiasta (dekkarikirjat esim. Kathy Reichs, C.S.I :t, Valtteri Suomalaisen kirjat)
7. Opiskelen lähihoitajaksi ja suunnittelen jo seuraavaa opiskelua (Rolling stone..)
8. Voin syödä salmiakkia kunnes tulee pahaolo

2 kommenttia:

Viiriäinen kirjoitti...

aamuvirkku - mutta et ehkä aamuisin aina se aurinkoisin, ainakin mun kämppäkaverikokemusten perusteella ;) Kiitos tunnustuksesta, siellä se nyt köllöttelee blogissa :)

Omppu-pomppu kirjoitti...

Juu tuo on se totuus, jollei saa murua rinnan alle sadepilvet häämöttää...