Olimme koko pääsiäisviikon Ahvenanmaalla. Aurinko lämmitti, parina päivänä ripsotteli vettä. Grillattiin ja nautiskeltiin. Kun pojan kummisetä tuli kiirastorstaina perille, hän vei lapsia ja aikuisia joka päivä veneellä merelle kalaan ja ihailemaan maisemia. Lapsilla oli perinteinen pääsiäimunien etsintä päivä ja suklaata tuli syötyä yllin kyllin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti