perjantai 18. maaliskuuta 2011
Maaliskuun paketti
Se tuli! Jee, ajelin autolla töistä suoraan kotiin, ajattelin että pitää varmaan hakea postista pakettia, kun Sny jotain tuolla vihjaili paketin saapumisesta. Mutta se olikin sujautettu suoraan laatikkoon! Jäi kahvimaidot ostamatta, haen ne sitten kun haen pojan kaverin luota kotiin ;)
Paketissa maaliskuussa löytyi, Fiskarssin saksia, isot ja pienet ja söpö avaimenperäkin =) 2 mars patukkaa joiden kohtaloksi koitui jo joutua sulatusuuniin... Alpakka lankaa tuommoista marjapuuron punaista, kaunista. Sekä kortti. Paketin ympärillä oli tuommoinen muuminauha, jonka varmaan vien huomenna miehen siskon tytölle paketin ympärillä kun ovat kovia muumifaneja perheessä! Kierrätys kannattaa aina =) Kiitos taas paketista ja uusia saksia olikin jo kaipailtu kun joku on vähän askarrellut noilla keittiö saksilla liikaa ;)
lisätty myöhemmin: Kiitos Anonyymi Anneli alias SNY, alpakka tuntuu mukavan pehmeältä neulottaessa, jotain huivia pukkaa kevään synttärisankareita varten.
Mainos: Yhdeksäntonnin kilpailu tuossa alempana, saa veikkailla =)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
Kiva, että tykkäsit. Tuumailin saksien ainakin menevän tarpeeseen kädentaitajan perheessä :)
Kiva, että tykkäsit. Tuumailin saksien ainakin menevän tarpeeseen kädentaitajan perheessä :)
Kiitos Sny vielä kerran, tämän viikonlopun ompelukurssilla tuli terävät sakset tarpeeseen =)
Lähetä kommentti