Onneksi ei ollut oma arviointikeskustelu. Työ/opiskelukaverilla oli tänään kasvun tuen ja ohjauksen arviointikeskustelu, joka kesti kevyet 2h 45 min! HUH HUH isoilla kirjaimilla! OMG (vielä kerran). Omat keskustelut (3 kpl tähän mennessä -> yksi jäljellä) ovat olleet 30-45 min pituisia. Pikkasen oli opettaja tarkkana pilkkujen kohdissa... Toivotaan ettei hän tule minun viimeiseen keskusteluun. Se siitä aiheesta.
Koulutehtäviä pukkaa taas ensiviikolla kun harjoittelu alkaa. Pitäisi keksiä tavoitteet nuorten kanssa työskentelyyn, ehdotuksia anyone? Mietin ihan vaan jos jutskailis siellä nuokkarilla päihteettömyydestä tai terveellisestä ruokavaliosta. Ehkäisy yms. ei ehkä ole se mun juttuni? *kuvittelee kylmän hien nousevan selkää pitkin kun joku kyselee jotain siihen liittyvää* Kaipa se kuitekin liittyy koulutuksen (lähihoitaja) ja tulevaisuudessa sitä ehkä (?) joutuu kotonakin pojalle jotain kertomaan.
Salilla on tullut käytyä viikon sisään 3 kertaa plus hyvänolontunnin jumppa päälle. Reidet jumittaa ja nilkka on kipeä. Tiistaina oli niin kipeät paikat, ehkä jumissa hartiat yms että melkein migreenin pukkasi. Päänsärky hellitti kun otin buranaa ja painelin pimeään makkariin nukkumaan kylmän kääreen kanssa.
Sny langoista on ollut pari kokeilua ja purkausta. Joku kiva huivi niistä tulee jahka löytyy mukava malli. Suuri Käsityölehden vanhassa numerossa yhden mekon helmapitsi oli kiva näköistä mutta toteutus ei ollut niin kivaa... Kahtotaan mitä tulee, kuvaa sitten kun on jotain julkaisukelpoista =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti