Osallistun huhtikuun aikana järjestettävään Jämälankojen tuhoamisprojektiin. Tässäpä minun lankani jotka tänään löysin kaapista. Jämälanka on siis ylijäämä lanka jota on jäännyt kun olet saanut jonkin neuleen valmiiksi (tai virkkauksen yms.)
Lankoje alta pilkottaa, keskeneräinen isoäidintilkkuilutäkki, sekä joku muu keskeneräinen viltinalku.
Jos haluat voi käydä tututsumassa muihin osaanottajiin JÄMÄBLOGISSA .
Vielä ehtii mukaan 9000-kisaan! Palkintona minun tekemä koru lasihelmistä, jota varmaan pitäisi alkaa kohta väsäämään!
2 kommenttia:
Mä tarvitsisin jämävuoden että saisin noi jämäkasat tuhottua =)
No mut sä voit aina aloittaa näistä jämäkuu tempauksista, niissä on palkintojakin jaossa ;)
Lähetä kommentti