Näytetään tekstit, joissa on tunniste kilpailu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kilpailu. Näytä kaikki tekstit

tiistai 26. helmikuuta 2013

Lähestyy

kävijämäärä 14000.

Kivalla lorulla tai runolla osallistumalla pääset arvontaan mukaan =)

Jospa sitten saan niitä kaikkein kivoimpia ehkä käyttää lasten kanssa töissä ja tehdä kuvia niistä.

Arvontakone suorittaa osallistujien kesken jotain käsintehtyä. 3 palkitaan.

Kun luku on täynnä arvonta suoritetaan.
*****************************
Tähän kun kirjoitat, lorun tai runon, hyvän mielen aiheutat ja poistat surun lukon.
-Omena

sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Tuunaa ja korjaa

Olen viettänyt tämän viikonlopun lähes kokonaan ommellen koneella ja purkaen käsin, sormenpäät ovat hellänä ja joitakin reikiäkin tullut aiheutettua vahingossa itseensä... Kansalaisopiston tuunaa ja korjaa ompelukurssilla tein mm. miehen farkuista hameen itselleni, omasta farkkutakista laukun, pieneksi jääneestä mekosta hame, varapatjan uutta päällistä muokkasin (itse tehty kylläkin). Ja yhden mekon hihansuita suurensin. Kokeilin montaa erilaista koristeommelta ennen kuin koristelin laukun kantokahvoja ja hameen helmaa.








Vielä on aikaa ennen kuin 9000 tulee täyteen, saa veikata, arvontaan osallistuvat kaikki halukkaat =)

torstai 17. maaliskuuta 2011

9000 kisa

9 tonnia lähenee vähitellen. Kisataanpa siitä mikä päivä se kilahtaa laskuriin =)
Nyt lukema 8445. Hän joka jättää kommentin oikealla päivämäärällä niin pääsee arvontaan mukaan.

(edit. 22.3. klo 17 laskuri näyttää 8613)
(edit. 31.3. klo 11.30 laskuri näyttää 8762)
(edit 8.4. klo 21.52 laskurissa lukema 8872)
Viikon varrella laskuri on keskimäärin 50 lukijaa/ viikko laskenut, joten siitähän voi vähän laskeskella ;)

Voittaja saa minun tekemän korun palkinnoksi. Käytän pääasiassa lasihelmiä koruissani.

Ja eikun arvailemaan vaan!

Oma veikkaukseni on 1.4. eli aprillipäivä!
Tuazophian arvaus kohdistuu 25.3
Tintin arvailee 31.3. 
Annie veikkaa 8.4.
RyytimaanMinna heittää 10.4.
Lentävä kokeilee 11.4.
Enkeli kokeilee onneaan 13.4. päivämäärällä
NalleKarhun arvaus on 14.4.
Sipe sanoo 25.4.
Riitan veikkaus on 29.4.
Päkäpään villiveikkaus on 3.5. 
Sininen veikkailee toukokuun 20-22 välistä aikaa

lauantai 26. joulukuuta 2009

Arvonta

Vihreä vai sininen?? Nalle on sininen ja Enkeli vihreä, Poika huusi että vihreä!

Onneksi olkoon Enkelille ja voittaja runolle. Paketti tulee tänää kyydillä sinne.

Joulunodotus

On ihana pakkassää!
Lapset mäkeen kiirehtää.
Kiivetään rinnettä ylös asti
ja lunta lentää valtavasti.
Kun pulkka kiitää mäkeä
on valtavasti väkeä!
Posket leikissä puhehtuu
eikä kaatuessa edes itku tuu.
Sitten kotiin kuljetaan
punaposki omenat naamallaan.
Äiti meille piparit tarjoaa
näin joulua me odotellaan.
-H.B-


Enkelille lähti paketissa tällainen sydänkoriste, suklaalevy ja pieni punainen sydänjoulukuusenkoriste.

sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Joulunaluskisa

Voikohan noin edes kirjoittaa =)

Kilpailua pukkaa!

Kirjoita kommenttiin jouluinen runo - värssy - pakina...
Jossa on sanat; joulu, omena ja pipari.

Aikaa on 25.12 asti sitten arvotaan pikkuinen paketti voittajalle ;)
Laita jotain yhteystietoa mukaan jotta saa pakettia tulemaan.