sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Valmiita

Helmikuun aikan on valmistunut 3 kännykkänyssykkää. Laitan kuvaa kun ehdin ;)
Aloittelin tekemään lomalla kirjoneulelapasia Kainuun malliin. Saas nähdä kuin akan käy jaksanko vai en. Jossain blogissa näin mallin ja sieltä nappasin idean.



Lomalla lepäiltiin aktiiviivisesti kävellen ja tarpoen lumessa. Ahvenanmaalla. Käytiin ihailemassa Geta bergenin luolia,

 Saltvikin maisemia, Kastelholmin linnaan (ulkoa kun ei ollut auki), hallissa luistelemassa kun säät oli mitä oli, ulkojäitä ei näkynyt. Laskettiin pulkalla ja kasteltiin vaatteita rannalla leikkiessä. Mökki oli taas vuokrattu Backebosta, läheltä Degersandia. Miehet kävi jopa aikaa kuluttamassa lasten kanssa Eckerölinjen risteilyllä Ruotsiin ja takaisin keskellä viikkoa :)
Kovin oli keväistä siellä ja on talvista täällä. Meille oli tupsahtanut katolta lumet alas terassille. Miehen korkuinen kasa lunta odotti siirtämistä. Ehkäpä puolet hommasta tehtiin tänään ja loput sitten joskus, nyt aukeaa ovi ja on polku pihalle kaivettuna.

maanantai 20. helmikuuta 2012

talvilomalla

Lomalla ollaan. Myrskytuulen jälkeen on ulkoiltu ja naatiskeltu. Käytiin katsomassa luolia ja kauniita maisemia.

tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää Ystävänpäivää!






Ystävänpäivää vaan kaikille!

Meillä pieni sairastupa parhaillaan, poika sai toistamiseen vatsataudin keskellä yötä. Harvoin nää taudit näin 3 viikon välein kiertää. Toivotaan että kaikki on joko saannut sen ennen lomalle lompsimista tai ei saa ollenkaan. Piste. Autossa olis kurja istua kipeänä...

Edit. Paketti tuli postipojan mukana. Salainen Neule Ystäväni oli lähettänyt keväisenvärisen huivin, joka on tehty salomoninsolmuista. Laitan myöhemmin kuvaa. Ehdit vielä oikein hyvin ;) Täytän vasta perjantaina vuosia. Kiitos SNY!

lauantai 11. helmikuuta 2012

Tukiasema

Päivän Hesarissa on hauska sarjis :)

perjantai 10. helmikuuta 2012

Törkeästi tiiraillen

Olen siis röyhkeästi tiiraillut Salaisen Neule Ystävän osallistujen blogeja. Kivoja ovat! Löytyy monta kivaa ideaa lisää, minne voisi kadottaa omaisuuden työ-palkka-lanka... ;) Ja linkkejä vielä eteenpäin ja lisää kivoja ideoita. Päätimme juuri tänään töissä että ensiviikolla askarrellaan lumiukkoja, äsken eksyin blogiin jossa oli juuri samalla idealla toteuttettu lumiukko :)

Tein aamulla valmiiksi taas yhden pipon lämmittämään kovemmalla pakkasella. Seiskaveikkaa ja Nallea yhtäaikaa jotta saa lämmintä. Vihreää molemmissa langoissa ja Rakkaudella sinun malli taas. Nyt menee jo ulkomuistista (ainakin sinne päin). Edelleen tuo kori näyttää täydeltä noista jämälangoista. Pitää varmaan kaikki projektit tehdä kaksikertaisella langalla *hihi*

lauantai 4. helmikuuta 2012

Helmikuun paketti

Se tuli jo! Onpas minulla ahkera SNY! Kiitos jännästä paketista. 
Sain paketissa Addi sukkapuikot, palmikkopuikot, Ecologico Color vaaleansinistä lankaa (joista tuli jo lapaset illan ja aamun aikana) salmiakitkin on suurimmaksi osaksi naposteltu. Pojalle tarra ja minifiguuri. Tiikerinpäiväunta. Tiikerit taitaa mennä pojan teemukiin ;) Sekä valkosininen panta. Se on valitettavasti pikkiriikkisen liian kireä mutta kyllä sille käyttäjä löydetään :)

Kiitos SNY jännittävästä ekasta paketista. Tänään laitan oman pakettini matkaan jos muistan vaan ottaa sen mukaan kun lähden liikkeelle!

Aloitin heti eilen illalla tekemään Eco-langasta Lovikka-lapasia :) Hyvin kulkee uudet Additkin! Nämä lähtee tänään illalla lämmitämään sormenpäitä kun juhlin vähän etukäteen synttäreitä akkojen kanssa.