sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Valmiita

Helmikuun aikan on valmistunut 3 kännykkänyssykkää. Laitan kuvaa kun ehdin ;)
Aloittelin tekemään lomalla kirjoneulelapasia Kainuun malliin. Saas nähdä kuin akan käy jaksanko vai en. Jossain blogissa näin mallin ja sieltä nappasin idean.



Lomalla lepäiltiin aktiiviivisesti kävellen ja tarpoen lumessa. Ahvenanmaalla. Käytiin ihailemassa Geta bergenin luolia,

 Saltvikin maisemia, Kastelholmin linnaan (ulkoa kun ei ollut auki), hallissa luistelemassa kun säät oli mitä oli, ulkojäitä ei näkynyt. Laskettiin pulkalla ja kasteltiin vaatteita rannalla leikkiessä. Mökki oli taas vuokrattu Backebosta, läheltä Degersandia. Miehet kävi jopa aikaa kuluttamassa lasten kanssa Eckerölinjen risteilyllä Ruotsiin ja takaisin keskellä viikkoa :)
Kovin oli keväistä siellä ja on talvista täällä. Meille oli tupsahtanut katolta lumet alas terassille. Miehen korkuinen kasa lunta odotti siirtämistä. Ehkäpä puolet hommasta tehtiin tänään ja loput sitten joskus, nyt aukeaa ovi ja on polku pihalle kaivettuna.

2 kommenttia:

Vallittu kirjoitti...

Ihania kuvia :)

Anonyymi kirjoitti...

ihania loma kuvia.salainen neule ystävä