
Hyvää Vappua kaikille. Töihin ollaan menossa. Huomenna aamulla Raumalle. Remontinkin pitäisi valmistua tänään. Toivossa on hyvä elää!
Kesän työtilanne on vielä aivan auki. Mulle on kertynyt 5 viikkoa lomaa mutta kun ollaan sijainen töitä ei ole. Elokuussa alkaa uusi pesti samassa paikassa. Himskatin kunta säästää ettei muka voi kirjoittaa jatkuvaa sopimusta. Katotaan tällä viikolla pitäisi selvitä paljon.
Lomareissu rahat on kuitenkin kasassa ja tänään varataan lennot. Sitä ei peruta.