telkku ollu auki pari tuntia ja ite vaan netissä seilaa. ja mesettää.
hyvät sarjat kohisee taustalla kun siskon kaa kirjottelee.
huomenna haetaan akvaario kaupasta, käydään kummitädin luona ja valmistaudutaan vieraisiin leipomalla. ja siivoamalla.
lumi sulaa pihalla vielä on hurja kerros meidän takapihalla lunta, kivilaattojen ja kallion kohdalta on painunut eniten. Kuraa riittää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti